2012. július 25., szerda

Zöld orchideák és egy kis fekete ....




Ismét nem más, mint egy menyasszonyi torta a mai posztom alanya.
A tortát tatai kiszállítással kérték és már jó idővel az alkalom előtt megrendelték.
A torta alapjául a zöld szín dukált, de a beszélgetés alatt kiderült, hogy Idáék kaphatók egy kis feketére is :)
Ettől kezdve már nyert ügyünk volt, mert tudtam, hogy szeretni fogom a tortát...
Nem akartam túlzó lenni, ezért csak  a torta középső részére vittem fel a feketét kis tekervények formájában.
Minimális indaminta is felkerült a tortára, de az inkább csak a kontraszt kedviért.
A virágok orchideák lettek, amiket zöldes árnyalattal festettem meg.
A képek önmagukért beszélnek, nekem és Idáéknak nagyon bejött, remélem nektek is tetszik majd.....


4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű volt ÉS FINOM!!!! :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom! Kívül belül mennyei volt?

    VálaszTörlés
  3. Húúú, de gyönyörű! Nagyon tetszenek a virágok, fantasztikus ez a színhatás!

    VálaszTörlés