2012. július 18., szerda

Különleges formák az ünnepeltnek...



Ezt a tortát is a múlt hétvégén készítettem és azért esett erre a választásom, mert amellett, hogy újszerű a külseje és a virágok is annak a kolléganőmnek készítettem, aki mindenkinél nagyobb rajongója a munkáimnak.
Természetesen Vikiről lenne szó :)
Abban megegyeztünk, hogy a tortánál használhatok feketét és zöldet, de nem akartam önző lenni és csak azért feketét használni, hogy nekem jó legyen, így ,maradt a zöld szín.
Annál is inkább nem akartam feketét, mert a torta nem Vikinek lett ( mert akkor aztán lett volna ereszd el a hajamat, mert Ő mindenben nagyon extra ...pink , fekete, vörös nála minden jöhet :)
Édesanyja kapta a tortát a születésnapjára.
A virágok és a torta stílusa is újszerű lett a csokor kötéséről nem is beszélve.
Nekem nagyon bejött a végeredmény.
Na azért a töltése is meredek volt, mert lime és fehércsokoládé ötvözetéről beszélünk...egy kis mentával és fehér-rummal megbolondítva :)

A tortán minden ehető volt bár titkon remélem és tudom is, hogy Vikiék megmentettek pár virágot  emlék gyanánt .....

Isten éltesse Édesanyádat !

6 megjegyzés:

  1. Ó, ez a torta annyira, de annyira, de annyira, de annyira jóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hű, de különleges - olyan rajta a karamell, mint a legszebb ékszer! Gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én eddig csak csendes megfigyelő(d) voltam, de ez a torta annyira szép, elegáns hogy muszáj volt megírnom Neked: Gratulálok! :-) Ingeborg

    VálaszTörlés
  4. Igen Gabi,pontosan olyan volt mint egy ékszer! Gondosan szedtük le a virágokat és igen el is tettük azokat. :)
    Józsi szeretném megköszönni,hogy megemlítettél "minket" ez igazán nagyon nagy dolog, igazi megtiszteltetés! Édesanyám nagyon meglepődött,hogy egy külön bejegyzést kapott a tortája. Ezúton is nagyon köszöni neked még egyszer,tökéletesen eltaláltad az ízeket,a színt,a formát!

    VálaszTörlés
  5. Ez a torta... az a karamell... megszólalni sem tudok. Csodálatos! Az aktuális kedvencem!!! Azok az indák...a cukorcseppekkel.És a virágok és a levelek... IMÁDOM!!!

    VálaszTörlés
  6. Szééééép és különleges, szeretem (szeretném) :D
    Tünde

    VálaszTörlés