2012. július 9., hétfő

Az ötvözetek tortája, avagy sok torta egybesűrítve ...



Hogy a blog arculatát kissé megőrizzem ma is egy menyasszonyi tortát osztok meg veletek.
Ezt a tortát egy budapesti megrendelő, Réka kérésére készítettem el aki vakon megbízott bennem és erre remélem nem cáfoltam rá!
Az instrukciók alapján készítettem el neki a tortát ami pár eddigi tortám házasításából született.
Minden kiválasztott tortámban talált valamit ami igazán Ő lehetne és ezen infók alapján jutottam el ehhez a kivitelhez.

A tortának igen változatos ízei voltak a gyümölcsöstől egészen a csokoládésig, a fahéjas dióval bezárólag. Nagyon helyesen tette mindezt, mert a vendégek számára így széles ízpalettát biztosított .
Az ekrü és fehér kombináció klasszikus de mégis modern és időtálló kivitelével jó döntést hozott és reményeim szerint ez a torta még évek múltán is vállalható lesz....

4 megjegyzés:

  1. " A tökéletesség valamennyi részlet összhangja, amikor semmit sem lehet hozzátenni vagy elvenni anélkül, hogy az egész ne károsodjék!"
    Ez a torta tökéletes!

    VálaszTörlés
  2. Ez gyönyörű, álomszép! Csodálatos ötvözete az én nagy kedvenceimnek is!

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos!! Egyszerűségében gyönyörűséges, elegáns, a virágok a tetején megkoronázzák a művet!

    VálaszTörlés