2012. július 21., szombat

Nyári frissesség ....


Mint azt már előre  jeleztem, sajnos problémáim voltak a bloggal, mert nem tudtam képeket feltölteni....
Jelentem megoldottam a problémát. Annyi képet töltöttem fel a blogra, hogy az 1GB tárhelyemet teljesen elhasználtam. De rájöttem a probléma megoldására!  Lett egy társszerzőm lenjoz2 aki szintén én vagyok, csak egy új email címen és így ismét lett elegendő tárhelyem :) ( mondhatnám klónoztam magam :)
De maradjunk a tortáknál....A mai torta egy kis kitérő a megszokott torták világából, mert a felső torta egy 10 szeletes zsúrtorta és az alatta lévő szinteken mousse válogatás található.
Ez egy  nyári esküvőn nagyon jó megoldás, mert a frissítő gyümölcsös desszertek jobban esnek mint egy burkolt torta.
Az azért hozzátartozik, hogy ehhez a megoldáshoz kell egy környezet is, ahol tudnak érvényesülni a desszertek és egy pár, aki mindezt bevállalja, mert merni kell a szokásoktól elrugaszkodni!
Szerencsére engem elkényeztet a sors, mert mind megtaláltok a kéréseitekkel, olyannyira, hogy rendszeresen nemet is kell mondanom :(
A torta és a mousse válogatás is a rózsaszín , mályva színekben készült, éppen ezért esett a választás a málna, az erdei-gyümölcs és a szedres-mákos mousse-ra .
A felső tortán karamellvirágok kissé újratöltve, mert egy cukorvirágos tortának a képét hozták nekem instrukciónak, de mivel én ezzel nem dolgozom, így a karamell lett az az anyag, amiből készítettem.
Szerintem nagyon helyes lett ez a megoldás is!
Bátran bevállalhatjátok ti is az esküvőtökön :)




10 megjegyzés:

  1. Hát talán újra férjhez kéne mennem :)

    VálaszTörlés
  2. Lenyűgöző, remek ötlet, és pazar kivitelezés!

    VálaszTörlés
  3. A torta ás mousse csodád elkápráztatta a vendégeket minden értelemben! Jó választás volt! Köszönjük! :)

    F.Lia

    VálaszTörlés
  4. Az esküvői tortánk! Nemcsak szép volt, finom is! :) Köszönjük József !!!!

    Üdv. és további jó kreatív munkát!

    Szabó-Füsi Dóra & Szabó Elemér

    VálaszTörlés
  5. Szolid és elegáns... nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. A képek is nagyon jók! Az új aparáttal készültek?

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek :)
    És igen...az új gépemet használtam már :D

    VálaszTörlés
  8. Minden nap megnézem...beleharaphatok??????

    Lin :)

    VálaszTörlés
  9. Húúú, de nagyon-nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  10. Még mindig tetszik...:)

    Lin ;)

    VálaszTörlés