2012. július 12., csütörtök

Romantikus, vidéki elegancia....

Hát tudjátok...(háttal nem kezdünk mondatot ) tudom én de akkor is :)
Ez a torta teljesen levett a lábamról amikor elkészült és persze a készítés minden fázisában.
Végre nem egy klasszikus menyasszonyi torta és végre igazi fantáziadús munka amiben kiélhettem minden kreativitásomat...na jól el is fáradtam benne nem mondom, de megérte :)


A fiatalok a dekorációban és az esküvő hangulatában a napraforgót választották mint domináns kiegészítőt. Mi más lehetett volna mint napraforgó a tortán is ....
A torta alapja egy fehér burkolat lett amin remekül érvényesülnek a virágok
A fő színek a barna a sárga és a zöld lett, de ezúttal nem a megszokott zöld, hanem egy olajzöld árnyalat.
A virágokat nem szerettem volna csak úgy simán a tortára pakolni ezért kitaláltam, hogy karamell spirálokat készítek amik remek kiegészítőnek bizonyultak a számomra.
A kis derékrészt is betekergettem a cukorral és erre illesztettem fel a virágokat és a leveleket, így elég hangsúlyossá vált a torta középső része.
Ezt ellensúlyozandó a felső szintre is spirálok kerültek, de szellősebben.
Igazi nyár esti hangulat árad a tortából ami komfortérzetet is ad a rápillantóknak.


Különleges és személyre szabott torta lett ez ami készítőnek és remélem a megrendelőnek is egyaránt örömet okoz.....




Remélem mint első nézelődőknek nektek is megtetszik majd ....

4 megjegyzés:

  1. Ó, meseszép! Nekem nagyon-nagyon tetszik! Főleg a sok kis tekervény, meg a virágok, meg a formája is, a teteje meg aztán végképp... Szóval minden kis részlete! :)

    VálaszTörlés
  2. Megértem h levett ez a torta a lábadról, ez valami meseszép!:) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. istenem... nem lesz szívünk felvágni :') ... szavakkal nem lehet kifejezni, hogy mennyire tetszik!!! köszönjük!

    VálaszTörlés
  4. A leges-legszebb virág a napraforgó.Legalábbis nekem.Ez a torta pedig még szebbé teszi ezt a virágot.Nem létezhet olyan ember a földön hogy ránéz erre az alkotásra és ne szeressen bele örökre a napraforgókba:)Nem tudom abbahagyni a csodálását, úgyhogy nézem még egy kicsit, jó?:))

    VálaszTörlés