2012. július 22., vasárnap

Adrienn és Tibi esküvője az én szemszögemből...

Mese amit ma megosztok veletek!
Nem szoktam a blogon belül közzétenni olyan képeket, ahol az esküvős pár is jelen van, mert szeretném függetlennek megtartani a blogot, de ezúttal most kivételt teszek, mert egy olyan párt mutatok be nektek, akik belopták magukat a szívembe .
Adrienn és Tibi már korán, a szezon elején megkerestek engem, hogy elkészítsem számukra az est egyik fénypontját, a menyasszonyi tortát.
Adrienn volt a kapcsolattartásban a főszereplő és virtuális ismertségünk alatt , talán mondhatom hamar megkedveltük egymást :)
Közvetlensége és vidám természete sokszor felvillanyozta a napomat. Nem volt még menyasszony, akivel ennyire jól megértettem magam és ráhangolódtam a stílusára!
Rengeteg email és telefonos egyeztetés után, találkoztunk is a Matiasban ..
Már nagyon kíváncsi voltam, hogy ki lesz az a vőlegény, aki ezt a lányt elveszi és vártam a találkozót.
Nem szoktam a vasárnapi pihenőmből engedni, de nekik még ezt is megtettem, mert annyira bírtam őket.Aztán a megbeszélésre nem csak ők érkeztek, hanem a barátaik is elkísérték őket.
Nagyon jó hangulatban telt a megbeszélés és szinte elrepült az a két óra amit velük tölthettem.
Már az elején sejtettem, hogy ebből egy nagyon szép esküvő lesz, de ezek után tudtam is. Szépek, boldogok és vidámak a fiatalok...ebből csak jó házasság lehet....
A torta elég rendhagyó lett, mert nem egy emeletes tortáról beszéltünk, hanem egy olyan állványról, amin 200db mignon van és a tetején egy zsúr torta ami magába foglal mindent ami az esküvőt jellemzi.
A színek a zöld és a barna....a formák a diszkógömb és a bakelit lemez lettek.
Imádtam a tortát, mert volt azzal a kicsi semmiséggel egy pár órám kettesben ami alatt a gömböt kiraktam mozaikosan:)
Mire elkészült nem is hittem el :)
A mignonok : Eszterházy , Puncs, Citrom,Csokoládé  ízekben készültek el. Mind fehér fondánnal lett bemártva és ízenként más-más dekorációt kapott.
A mignonokat gondosan megterveztük közösen és már csak a nagy kivitelezés volt hátra :)
Az esküvő előtti pénteken minden elkészült rendben és vártam a visszajelzést!
Nem kellett sokat várnom, mert Adrienn elhalmozott köszönettel hamarosan....
Nagyon örültem, hogy minden rendben ment és a képeket látva jó hangulatban telt az este is.
Köszönöm nektek a megrendelést és a képeket is, amiket most megosztok veletek is, hogy lássátok és kicsit éljétek át Adrienn és Tibi legszebb közös napját!





 A boldog fiatalok :)


Ezért érdemes torát készíteni...Adrienn arca mindennél többet mond :)




A képek a dekoráció a pár és a torta összhangját jól mutatják.....ezúton is köszönöm még egyszer Adriennek és Tibinek a képeket.

3 megjegyzés:

  1. vagy gyorsan férjhez kell mennem, vagy be kell költöznöm a cukrászdába.. ez gyönyörűűűűűűűű :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép! és a dekoráció is gyönyörű

    VálaszTörlés
  3. Háááát, életre szóló boldogságot a fiataloknak!:)
    Rajtad nem múlott!:) Csodás a torta!

    VálaszTörlés