2012. július 15., vasárnap

Buli ahogyan én megéltem...




Az elmúlt napok mind a blog szülinapjáról szóltak nekem.
Lázasan készültem rá, hogy egy minden tekintetben egy kerek összefoglalóval tudjam nektek bemutatni mi minden történt velem, veletek és a bloggal az elmúlt egy évben.
Reményeim szerint ez sikerült is :)
Remény.....ami történt soha nem is reméltem, mert akkora meglepetésben volt részem, amiben már évek óta nem!
A kollégáim már egy ideje készültek arra, hogy örömet szerezzenek nekem ezen a napon és velem együtt örüljenek a szülinapos napomon.
Mivel sokan vagyunk így nem volt egyszerű nekik összehozni, hogy mindenki ott legyen, így egy nappal előre hozták a meglepetést és pénteken mindannyian összegyűltek .
Attila szólt nekem, hogy jöjjek ki hozzá egy pillanatra mutatni akar valamit...és ahogyan kiléptem ott állt mindenki !!!!!
Nem is értettem mit akarnak!  MI történik itt most!!!
És akkor elmondták, hogy gratulálni szeretnének nekem a bloghoz és hogy az első szülinapot szerették volna velem megünnepelni.
Én nem is értettem, hogy most miért? hogyan? és egyáltalán?
És és és........?
Aztán átadták a kis ajándéktáskát, amit nem is nagyon tudtam hová tenni magamban.
Megilletődve megköszöntem mindenkinek, hogy gondoltak rám és, hogy nem is gondoltam, hogy ez fontos nekik is !
Ez az én gyerekem(a blog) és úgy éreztem ez az én ünnepem és hogy csak nekem fontos...
Aztán szóltak, hogy bontsam ki az ajándékomat. Gondoltam valami kis apró figyelmesség amivel meglepnek és gesztusértékkel bír csak, de aztán amikor kibontottam majd elájultam és levert a víz és kirázott a hideg és egy nagy gombóc lett a torkomban és még ragozhatnám hogyan éreztem magamat, de szerintem ti is értitek mi történt velem :)
Amikor megpillantottam a fényképezőgépet amit a doboz rejtett...hát nem vagytok normálisak, mondtam nekik zavaromban és még sokszor utána is :)
Ekkora ajándékot hogyan fogad el az ember?
Na jó azért elfogadtam és boldog voltam tőle, mert reményem lett benne, hogy ettől kezdve végre jó képeim lesznek a tortákról :)
A géppel készítettünk fotókat, bár nem volt még beállítva ezért nem tökéletesek, de igyekszem majd megtanulni a használatát :D
Pezsgővel is készültek ezek a bolondok és koccintottunk és koccintottunk és puszilkodtunk :)
Annyira nehéz volt mindezt megélni és mégis annyira jó is, mert boldoggá tett az, hogy velem örültek és egyben zavarba ejtő is az ajándék értéke.
Utólag belegondolva féltem, hogy rosszul reagáltam le a meglepetést , mert egy értelmes mondat nem tudta elhagyni a számat, de ez az ő hibájuk, mert ők csinálták ezt velem :)
Nem tudom elégszer megköszönni nekik a történteket: Andi, Ilike,Dominika, Hajni,Évike, Pippi,Méry,Dia,Ati, Enikő, Jucus,Rózsika,Viki és Gábor és mindenki..... Nagyon hálásan köszönöm nektek :)


Lehet túl szentimentális volt ez a bejegyzés is, de talán egy szülinapostól ez elnézhető.
Ezzel most le is zárom a nagy szülinapozást és folytatom a munkát amit eddig is és a főszerep ismét a tortáké és a karamelleké lesz!


 
Nagyon köszönök mindent nektek kedves kollégáim és boldog vagyok, hogy Lengyel József és magánzenekara ilyen szépen muzsikált !  :)

5 megjegyzés:

  1. Mindent megért ez a meglepetés buli! Csak annyit szeretnék hozzáfűzni,hogy még nagyon sok blogos születésnapot szeretnénk veled együtt ünnepelni!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Rozzy Tóth

    Kedves Józsi!

    Örülök, hogy sikerült a meglepetés, nagyon is megérdemled!Igaz én nem régóta ismerlek, DE!! ennyi idő is elég volt ahhoz, hogy tapasztaljam mennyire emberséges, őszinte, kedves ember Vagy! Nekem nagy élmény látni napról- napra a művészi munkáid, a belőled áradó elhivatottságot, a munka szeretetét! Az sem mellékes, hogy mindenkinek ilyen főnököt(tudom, hogy nem szereted ha főnöknek hívnak, de mégiscsak az vagy!)kívánok, amilyen nekem van!!:)) Szívből kívánok nagyon sok örömet, boldogságot, egészséget Neked! Nekünk akik a blogodat olvassuk pedig még több gyönyörű fotót azokról a csodákról amik a Te kezed munkái! És végül kívánom, hogy nagyon sok blogos szülinapot éljünk meg! KÖSZÖNÖM!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó volt olvasni, ahogy leírtad hogyan éreztél. :-) Kívánom, hogy sok-sok ilyen boldog pillanatban legyen még részed és sok-sok blogszülinapot kívánok Neked! A következő NAGY ünneplés, tudod...10000!! ;-)

    VálaszTörlés
  4. Ó, nagyon jó volt olvasni, szinte érezhető volt a boldog feszültség! Ahogy mondják minden sikeres ember mögött áll egy társ, egy csapat, ez a kedves bejegyzés is igazolja ezt! Nagyon jó lehet egy ilyen klassz csapattal dolgozni! Gratulálok a blogszülinaphoz, kívánom, hogy még nagyon sok legyen és teljesüljön minden vágyad!

    VálaszTörlés
  5. Utólag is gratulálok és nagyon sok boldogságot kívánok a szülinapodra!:)
    Annyi gondolat kavarog a fejemben, mikor elolvasom egy-egy bejegyzésed, nehéz szavakba önteni. Szimpatikus ez az őszinte és érzékeny lélek, ami Benned van, érzem a boldogságot, mikor olvaslak, mintha nekem is ilyen csodálatos munkahelyem lenne, ilyen fantasztikus csapattal!! Kicsit irigyellek is... na jó, nagyon!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés