2012. július 29., vasárnap

Ausztrália egy kis szeletben...



Ahogyan a cím is adja a torta Ausztrália hangulatából szeretne egy kis ízelítőt adni, természetesen a megrendelő szemszögéből.
A megrendelő: Blanka szeretett volna valami szép és igazán emlékezetes tortát ajándékba adni férjének a születésnapja alkalmából.
Mint azt a telefonos és emailos beszélgetéseink alatt megtudtam a férje  nagy és dédelgetett álma, hogy Ausztráliába eljuthasson.Agrár és kertészmérnöki végzettsége és a természet szeretete adta a torta témáját.
33. születésnapja és házasságkötésük 2. évfordulója egy időre esik, így a torta jelképesen évfordulós torta is lett....
Blanka küldött nekem tipikus ausztráliai növényeket, amiket igyekeztem megjeleníteni a tortán.
Nem szeretem a mesterkélt és agyontervezett tortákat így a növények elkészítése után a pillanat érzésének élve raktam össze a tortára a növényeket úgy, hogy azok mindent láttassanak amit szeretnék, alkossanak egészt, de ne nyomja el egyik növény sem a másikat....
A képek láttán kérdezhetnétek, hogy a dinnye mit keres az ausztráliai növények között, de az is egy külön történet amit igyekeztem a kerek egész részévé tenni, mert az ünnepelt évekig dinnyetermesztéssel foglalkozott ezért ez is élete egyik jellegzetes momentumává vált .



Remélem elnyeri a ti tetszéseteket is ez a torta, mert nekem nagyon jó volt a végeredményt nézegetni és boldog izgatottsággal várni a megrendelő véleményét....

4 megjegyzés:

  1. Az ünnepelt odavolt, a család dőzsölt, ilyen egy csudaszülinap, nemde?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök Blanka, hogy sikeres volt az akció.....remélem maradéktalan az elégedettség :)

      Isten éltesse az ünnepeltet!
      Ja...és sok boldog házassági évfordulót nektek, még sok ilyet :)

      Törlés
    2. Köszönjük! :)

      Törlés