2012. augusztus 4., szombat

Alíz csodaországának kicsiny falatja....



Egy nagyon helyes kis történet a mai...és végre bejegyzést is tudok írni, mert mostanság nem vittem túlzásba...
Időhiányos életemnek köszönhetően csak  a fb-ra maradt időm :)
Most azonban a heti nagy kedvencem ...az igazi ...és egyetlen :))))))
Alíz csodaországban volt a téma, remélem a képek alapján ráismertek azért.
Az volt a kérés, hogy a témára dolgozzak, szerencsére Alízhoz nem ragaszkodtak, csak a mese hangulatához.
Nekem való ez a torta ..természetesen el is vállaltam.
Na igen ám, de amikor elkezdtem csinálni a figurákat akkor rájöttem, hogy jócskán túlvállaltam magam.
Mint tudjátok a figurák nem az erősségeim, mivel a karamell teszi ki mindennapjaimat sajna ebben visszafejlődtem jócskán.
A mostani figurák azért elég jók lettek, bár messze nem tökéletesek. A karamell kiegészítők azért sokat javítottak rajtuk.Bár a mesét nem láttam soha, mégis a képek alapján teljesen magával ragadta a fantáziámat és láttam ebbe a tortába minden belefér.
Kicsit összemostam a filmet és a mesét és még egy kicsit Józsis is lett, de nekem nagyon bejött.
Sajnos nem volt annyi időm amennyit szerettem volna, de a sok munka mellett így is több időt szenteltem neki mint szabadott volna :)
A megrendelő teljesen rám bízott mindent...igazi kedves rajongója a blognak.
Öröm volt vele a találkozás is, de még nagyobb öröm volt, amikor meglátta a tortát...
Látni, hogy neki is tetszik és ragyog a szeme...csoda jó volt :)
Csak remélni merem, hogy ti is láttok ebben a tortában annyi fantáziát mint én és szeretni is fogjátok annyira mint a megrendelő....
Köszönöm a lehetőséget Briginek és ISTEN ÉLTESSEN SOKÁIG!!!





3 megjegyzés:

  1. És igen. Nagyon tetszik! :) Hát, ha nem láttad, akkor nézd meg, nekem meghatározó élmény volt mind a könyv, később a film is, csak dícsérni tudom. :) Te pedig remekeltél, és nem igaz, hogy visszafejlődtél volna. A macsek csúcs, a gombák eszméletlenek, az apróságok, mint a karamell-törmelék közt kígyózó fagyökér, meg a kunkorik, hát most rendesen odavagyok ezért. :)

    VálaszTörlés
  2. Mégegyszer nagyon szépen köszönöm! A torta meseszép volt, és isteni finom, hatalmas sikere lett. :)

    VálaszTörlés