2012. augusztus 26., vasárnap

Gömbök násza....





A mai posztomnak alanyát már sokan ismerősként üdvözölhettétek, mert volt már hasonló.
A torta alapja ebben az esetben is döntött lett és úgyszintén gömbök adják a dekorációt, de a körítés és a feldolgozás más lett...
A burkolat fehér színét gyöngyházlüszterrel tompítottam és ettől alkalmivá vált az alap.
A gömbök ekrü, fehér, lila és mályva színekben készültek.
A kiegészítő indákkal és a virágokkal szerettem volna megtörni a nagy karácsonyi hangulatot amit a gömbök árasztanak.
Bár ahogy visszanézem így utólag a cukorlapokkal pont ezt erősítettem tovább, mert azoknak jégvirág hatása van:)

Elég nyúzott vagyok és kissé beteg is de szervezgetem a már beígért blogszülinapos délutánt :)
A jövő héten jönnek a részletek és a pontos időpont...
Valamint kisorsolom a 10 "szerencsést" is aki részese lesz mindennek !

1 megjegyzés:

  1. Nekem inkább egy csodás menyasszonyi tortának látszik, mint karácsonyinak:-))
    Nagyon tetszik ez a döntött forma.
    Blogszülinapi buli lesz? Húúú, de jó:-))

    VálaszTörlés