2012. augusztus 10., péntek

Zöld és fekete kombinációval készített kedvencem...



Egy igazi elegáns torta a mai bemutatandóm nektek ezután a megosztó csajos torta után...
A színek és a formák igazán Józsisak lettek...ez igen nekem való torta lett.
A burkolat fehér és gyöngyházas kezelést kapott. A virágok közepei a szederre emlékeztető cukorcseppes fazon lett, ami sokatok kedvence lett idén.
A lezárások is karamellek lettek, de a legalsó szintre szatént használtam, mert ezzel láttam igazán jónak.
Megspékeltem még egy keskeny feketével is, mert nekem így lett teljes a kép:)

Kis karamell indákat is használtam a virágok mellé amiken pár fekete cukorcseppet is megjelenítettem az összhatás miatt.


Remélem ez a torta jobban megfelel a közízlésnek ...én imádtam:)
Szeressétek ti is :)

1 megjegyzés: