2012. július 2., hétfő

Kivételesen élővirággal....


Erről a tortáról nem terveztem elsőként bejegyzést, de belegondolva van jó pár dolog amit kifejtenék nektek és ehhez a fb nem elég nekem :)
Ezt a tortát is csak azért vállaltam el, mert a Hédervári Kastélyba kellett egy hirtelen megrendelés okán. Bár a hétvégém most is teljesen telített volt, de a lojalitás megkövetelte, hogy elvállaljam.
A másik ok amiért elkészítettem, hogy egyszerű dolgom lesz vele, mert élővirágos és nem tűnt nagy kunsztnak az egész...
Nem is volt igazán nagy gondom vele, mert a tortát mint alapot rutinból készítettem és a dekoráció sem volt nagy kihívás....
Előző este gondosan beszereztem az orchideákat és ezeket a saját ízlésemnek megfelelően elrendeztem a tortán.
Az, hogy én a tortába beleszúrjak egy virágot az kizárt, ezért az oldalához tűztem és a harmónia jegyében egy-egy picike masnival dekoráltam, mint ahogyan a torta alján futó szalaglezárást.
A végeredmény engem is meglepett, mert teljesen beleszerettem.
Magam is meglepődtem mennyire jól néz ki a tetején és oldalán végigfutó orchidea.....
Azért azt zárójelben megsúgom, hogy továbbra is vállalom a véleményem és bár szépek az élővirágok és ember nem tud szebbet mint a természet én maradok a karamellnél....
A lehetőséget köszönöm, mert rávilágított az elvem megcáfolására, de az elv az elv és én elég konok ember vagyok :D

2 megjegyzés:

  1. Jajj, ez egyszerűen gyönyörűsééges!! :)
    Nagyon-nagyon tetszik! ♥

    VálaszTörlés
  2. nekem is a kedvencem az orchidea... csodálatos lett a torta vele :)

    VálaszTörlés