2013. június 23., vasárnap

Egy hihetetlen születésnap emlékei...


Varga Rózsa a Bonjour Esküvő és Rendezvényszervező iroda tulajdonosa idén ünnepelt  egy szép kerek évszámú születésnapot. Az, hogy a tortát én készíthettem a számára megtisztelő volt nekem nagyon, de az, hogy még részt is vehettem a jeles alkalmon külön öröm volt a számomra.
Az esemény meglepetés volt az ünnepeltnek és mindenre csak az utolsó pillanatban derült fény.
Rózsa, talán nyugodtan kimondhatom...az esküvőszervezők nagyasszonya és olyan szeretettel éli mindennapjait , hogy a környezetében lévőkre ez nagy hatással van.
Bevallom titokban :)  Minden alkalommal nagyon várom, mikor amikor esküvői megbeszélésre érkezik a menyasszonyokkal hozzám Győrbe! Pozitív személyisége jó hatással van rám , nyugalmat és békét mutat a dolgos hétköznapokban.




Nagyon készültem a meglepetésbulira és szerettem volna igazán szép tortát...tortákat készíteni az ünnepeltnek . Úgy döntöttem, hogy nem csak egy tortát készítek, hanem egy komplett desszertasztalt.
A nagy és kisebb tortákat Viola Violetta csodásabbnál , csodásabb virágkölteményei  ékesítették.
Nem szerettem volna a tortákat gyertyákkal elrontani, de az alkalom követelte a gyertyagyújtást, ezért készítettem egy "gyertyatartó tortát"is :)
A fények leoltása után olyan szépen ragyogott minden a gyertyák fényétől és meghitt pillanatok következtek...


A nagy pillanat, amikor az ünnepelt a kötelező gyertyafújáson  átesett :)
A boldog születésnapot éneklő emberek és a hatalmas tapsvihar még most is cseng a fülemben és kellemes borzongás fog el az emlékek felidézésével.



Szalay Monával érkeztem az ünnepségre, akivel az elmúlt időkben nagyon jó barátságot ápolunk és nagyon hálás vagyok neki a társaságáért ...



Elkészült az első közös fotónk is Mona :)    Én viccesen nézek ki, de te szép vagy mint mindig :)


Az est folyamán olyat is tettem amit soha !!!
Csak az ünnepelt kedvéért segítettem  és végig-asszisztáltam a torták szeletelését...
Igyekeztem néhány jó tanáccsal is ellátni őt, aminek hatására Rózsa szamuráj módjára aprította fel és osztotta ki a szeleteket a vendégeknek.
Csodás este volt ez . Tele élménnyel és emlékkel minden résztvevő számára. Azt hiszem mondhatom ezt minden jelenlévő nevében, mert hihetetlen jó hangulatú este volt. A végén még egy igazi buli is kikerekedett az ünnepnek helyt adó Ötkert  vendéglőben ..
Táncoltam én is minden jelenlévő esküvőszervezővel egy nagyot...nem is emlékszem, hogy mikor volt ilyen utoljára :)

A csodás fotókat Jaksa Timi készítette és bocsájtotta rendelkezésemre, amit ezúton is nagyon köszönök neki :)


Drága Rózsa!
Ezúton is kívánok önnek jó egészséget, boldogságot és vidám , meghitt pillanatokat !

2 megjegyzés:

  1. Igazán gyönyörű kompozíció, csodás hangulata van! :) Örülnék, ha egyszer ilyen szülinapom lehetne! :)))

    VálaszTörlés
  2. Ez egy szuper szülinap lehetett! :) Csodás összhang!

    VálaszTörlés