2011. december 17., szombat

VÁLOGATÁS A HÉTVÉGI TORTÁKBÓL

Ez most egy rendhagyó bejegyzés, mert nem egy , hanem több tortát fogok megosztani veletek. Nem sok időm van és éppen ezért gondoltam, hogy mutatok nektek egy kis nézegetni valót, remélve, hogy a képekkel kárpótollak benneteket . A karácsony előtti finisben, kifulladásig hajtunk és igyekszünk a kollégáimmal minden kívánságot teljesíteni. A torták és bejglik sokasága között most is akadt pár formatora, melyek közül mutatnék néhányat a teljesség igénye nélkül.....
megtalálható köztük Micimackó és barátai, amely figurák örök kedvencek a vendégeim körében.
Remélem nem nehezteltek a rövid bejegyzésemért, kárpótlásként, hamarosan megosztom veletek azt a tortámat, amelyet Müller Péter írónak készítettem 75. születésnapja alkalmából.










9 megjegyzés:

  1. Szuper mindegyik! Mind igazi mestermunka!

    VálaszTörlés
  2. Végre, végre, végre! :D Tudtam én, hogy nem csak menyatortában vagy profi, és már hiányoltam, azaz keveselltem az ilyen tortákat! Mega-giga-like! :)) Az afrikai témájú a kedvencem, pedig nem is kellett faragni, mégis elvarázsol a hangulata. És az óráson a felirat is gondolom kézzel készült, hát kalap le mindegyik előtt! :)

    VálaszTörlés
  3. Az az eszkimós nagyon ott van, de a csúcs az órás, fantasztikus!!!:-))

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik szuper! Talán a hozzám legközelebb álló az Afrikai motívumos. Imádom! A gyermekeimnek biztosan nagy kedvence lenne Pingu, de a többi Micimacis is nagyon szuper! :)))

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosan művésziek a tortáid, egyik szebb, mint a másik. csak gratulálni tudok hozzájuk.

    VálaszTörlés
  6. Juuuuuuu, de jók! Nagyon tetszenek! Az órásat láttam élőben is! Jupiii! :-))

    VálaszTörlés
  7. Egyiptomi téma? Piramisos tortád nincs még véletlenül?

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés