2011. december 21., szerda

AZ ÉV UTOLSÓ MENYASSZONYI TORTÁJA


 Talán mondhatom, hogy kegyes hozzám a sors, mert mindig kapok tőle valami ajándékot, amiért érdemes tovább tenni a dolgomat.
Az év, most már kimondhatom: utolsó menyasszonyi tortája is elkészült a Matiasban!
Nem volt ez más ,  mint egy három emeletes karamell kálákkal  díszített torta, amit nem máshová, mint Egerbe kellett kiszállítani.
Ez azért nem kis dolog én úgy gondolom, hogy az ország másik felébe kell tortát készítenem. A fiatal menyasszony a blogomból választotta ki a torta típusát és nagy örömömre ragaszkodtak az én kivitelezésemhez. Utólag visszajelezték, hogy nagyon elégedettek voltak és minden az elképzeléseiknek megfelelően készült el....
De ez azért nem volt ilyen egyszerű, mert az ördög nem alszik soha és pont a kiszállítás napján félúton a hűtőautónk megadta magát ! A kollégáim viszont a helyzet magaslatán álltak és egy másik autóval tovább szállították a tortát. A megrendelő mindebből semmit sem sejtett és időben odaért a torta.
Ezúton is nagyon köszönöm Andreának és Elődnek , hogy engem választottak és sok boldogságot kívánok nekik ....


3 megjegyzés:

  1. De gyönyörű lett! Bárcsak nekem is ilyen szép tortám lett volna az esküvőn...

    VálaszTörlés
  2. Bizony, az ország eme részén is imádjuk a tortáidat! :-)

    VálaszTörlés
  3. József!
    Ha újra férjhez megyek, akkor én is tőled rendelek (33 éve élek boldogságban:-))) De a fiam esküvője még vissza van:-)))))))
    Gyönyörű, elegáns, nem csodálom, hogy a menyasszony ilyet választott:-))

    VálaszTörlés