2018. február 4., vasárnap

Három éves a Torta és Karamell Szalon !


 Három évvel ezelőtt még nem is gondoltam, hogy az a "gyermekem" amit a szívem mélyén dédelgetve álmodtam, ilyen hamar három éves lesz. Ahogyan a gép elé leültem, rögtön elragadtak az emlékek és a három év szinte egy pillanat alatt lepergett előttem. Emlékszem még a nehézkes kezdetekre  és arra a rengeteg megoldandó problémára, amin keresztül kellett mennem. Emlékszem a sok boldog pillantásra, amikor egy tortát megpillantott a megrendelője. A boldog péntek és szombat estékre, amikor terítékre került az a torta, amit a megrendelő párokkal megálmodtunk a Nagy napra ! Sok emberi pillanat villan be hirtelen és sok csillogó szempár.
Annyi szeretetet és kedvességet adtok nekem, amit nem tudok elégszer megköszönni ! Most mégis megpróbálom, mert nélkületek nem lehetnék az aki lettem az évek alatt !
Nagyon sokat jelent és sok erőt ad, hogy vagytok velem és mellettem estéről estére. Igyekszem egy picit virtuálisan megédesíteni a nap zárását és ezt rengeteg kedves hozzászólással háláljátok meg nekem, Ez  nagyon sok erőt ad a folytatásra és a jövőben is igyekszem minden estétek részese lenni egy egy édes pillanatra :)

A három év alatt rengeteg tapasztalatra tettem szert általatok és tanultam olyan dolgokat is emberségről, kitartásról és összetartozásról, amit azt gondolom ezen évek nélkül nem tanultam volna meg ! Szerencsére rengetegen vannak mellettem, akik a kezdetek óta segítik a munkám és az életem részeivé váltak ezáltal. Persze voltak akik lemorzsolódtak és voltak akik később csatlakoztak, de hiszem, hogy mindenki a megfelelő időben lép az életünkben és a megfelelő időben ki is lép abból, ha a sors így alakítja, mert vannak akik csak egy ideig részei az életünknek, de ez idő alatt rengeteg változást hozhatnak és indíthatnak el egy jobb irány felé ....
Megannyi barátságra tettem szert az elmúlt években és hiszem, hogy ezek nagy része sok éven át kitart majd . Sokszor van, hogy egy egy ilyen barátság éppen akkor lép az életembe, mikor a megoldást keresem egy problémámra és Ő akkor és ott van jó helyen. Én is igyekszem megjelenni mások életében a jó pillanatban, hogy egy esetleges megoldás lehetőség én adhassam cserébe másoknak, mert hiszem, hogy az élet igazságos .

Amikor három éve a szalon indítását igazgattam, emlékszem, hogy egy olyan helyről álmodoztam, ahová élmény csak belépni is és a látvány, a hangulat magával ragadja a betérőket. A visszajelzések alapján a vendégek érzik azt az odafigyelést amivel várjuk őket. Persze van, hogy mi sem vagyunk 100 %-ban megfelelők és persze hibázunk is, mert emberek vagyunk ! De  én igyekszem a lehető legjobbat minden problémás helyzetből kihozni és elérni a célom, miszerint a szalon ajtaján csak mosolygós és boldog emberek léphetnek ki :)  Hiszem, hogy minden probléma megoldhatóvá válik, ha az ember megfelelő alázattal kezeli azt ...

Volt már, hogy elgondolkodtam rajta, hogy mennyi tortát díszítettem meg az elmúlt években, de feladtam :) Azt hiszem, nem vagyok jó matekból... :)))))))))))))

A három évem tapasztalatát és tudását , amit a saját lábamra való állás jelent, szeretném továbbfejleszteni és nagy változást szerveztem az életembe  a jövőt illetően !  Már éppen a vége felé jár a kivitelezése annak a helynek, ami  a Torta és Karamell Szalon következő szakaszát jelenti majd.
Egy csodás megújulás veszi kezdetét és egy tágasabb, kényelmesebb helyszínre költözünk néhány héten belül.  A célom nem az volt, hogy egy helyben is fogyasztható klasszikus cukrászdát keltsek életre, hanem egy élhető környezetet a vendégeim és a kollégáim számára egyaránt !
Az esküvős megbeszéléseket is a helynek hála, egy sokkal nyugodtabb környezetben tudom majd megoldani... A nagyobb helyszínnel nem az volt a célom, hogy még nagyobb tömegeket szolgáljak ki, mert szeretném a saját arculatom megóvni a tömegtermeléstől .  Nem állítom és soha nem is állítottam, hogy tökéletes amit én képviselek, de a számomra az a legfontosabb, hogy az általam diktált minőséget tartani tudjam !

A szalon jelenlegi helyszínén február 17-ig tart nyitva , majd  végleg bezárja kapuit !
Az új helyszínen ami ugyancsak Győrben van a Bajcsy Zsilinszky úton reményeim szerint március első felében nyitunk majd !
Igyekszem majd a részletekről folyamatosan tájékoztatni benneteket és persze betekintést engedek majd a kulisszák mögé is néhány pillanat erejéig :)))))
Szeretném, ha a részesei lennétek az újabb "gyermekem " születésének !

Ne feledjétek, hogy február 6 reggel 8 órától lesz az idei évben az esküvői időpontfoglalás nálam a 20/2911149-es számon ! Várlak benneteket szeretettel és kérlek ne adjátok fel, ha nem értek el rögtön, mert biztosan nagyon sokan próbálnak majd hívni a kezdés  pillanataiban....


Tehát nagyon izgalmas korszakot zárok és egyben nyitok is meg most és az idei év ismét a változások éve lesz. Tele vagyok kételyekkel és félelmekkel. Persze van hitem is és bízom is magamban annyira, hogy bármi legyen megtaláljam a megoldást, de rettenetesen izgulok, hogy minden jó mederben folyjon majd  !  Drukkoljatok nekem, nekünk és persze maradjatok velem, mellettem a jövőben is, mert szükségem van nagyon rátok :)

Lengyel József





1 megjegyzés: