2011. december 14., szerda

A NAGY MEGLEPETÉSEK...

Ez egy rendhagyó bejegyzés lesz, már csak azért is , mer ilyen élményben még nem volt soha részem.
A múlt hétvégére egy váratlan fordulat nyomán készíthettem két tortát , ha mondhatom így a  rajongóimnak ( bár ez a szó nem igazán passzol, mert a tortáim nagy kedvelői Ők ).
A két hölgy nem más, mint Gabi a homoktorta blog írója :
és Eszter a recepteszter blog írója:

Telefonos egyeztetés után sikerült összehozni egy időpontot, amikor Eszter elvitte a tortákat és egy kis meglepetést amit a Matias desszertjeiből válogattunk.
De ne rohanjunk ennyire előre az időben, mert ez a történet hosszabb gyökerekben ered. A lányok, már a kezdetek óta rendszeres olvasóim, nagyon sok kedves szóval és csodálattal beszélnek a munkáimról, ami valljuk be nagyon megtisztelő. Minden munkámban meglátják a mondanivalót és azt, hogy mit miért készítek az adott alkalommal. Mondanom sem kell mennyire boldog voltam amikor felkerestek a lányok . Igyekeztem mind a kettejüknek olyan tortát készíteni, ami egy kicsit én vagyok és egy kicsit ők maguk, ahogyan én azt látom. Gabinak mi mást is készíthettem volna, mint egy  fekete-fehér kombinációt. 
Köztudott, hogy én nagyon szeretek ezekkel a színekkel kombinálni, épp ezért nagyon boldogan dolgozgattam a tortán. A torta burkolata fehér színű volt egy kis ezüst lüszterrel kezelve a felülete. Ezen kívül minden egyes dolog fekete színben készült. A virág amit kapott, teljesen egyedi, a pillanat hevében kiötlött alkotás lett. Gabi lett a prototípus tulajdonosa :)
Fekete indákkal és levelekkel kombináltam, a torta alját pedig fekete csipkével és szatén szalaggal zártam le.
A végeredmény nagy örömömre elnyerte Gabi tetszését.



A másik tortát Eszternek készítettem nagy izgalommal. A burkolat ismételten fehér szint kapott egy kevés ezüstös lüszterrel kezelve, a ragyogó külső érdekében. A virágokat viszont lila színben álmodtam meg, a már ismert kúp középpel. Ez esetben viszont két árnyalatú lilát használtam és a kúp alakú közepet felváltva körkörösen dekoráltam.  A szirmai is két árnyalatból tevődtek össze. A levelekkel adtam végső formát a csokornak. Ő viszont nem is egy, hanem két óriás virággal lett gazdagabb. A torta alját nála karamellel zártam le, felváltva fehér és lila árnyalatú tekerésekkel . A kész torta ez esetben is elnyerte a tulajdonosa tetszését :)

 A tortákat előre becsomagoltam és a kollégáim segítségével jutott el Eszterhez a cukrászdába. Mivel sajnos én nem tudtam bemenni amikor a tortákat Eszter elvitte, így nagyon kíváncsian vártam a lányok visszajelzését. Még az nap este beszéltem velük és nagyon boldog voltam, hogy a munkám célba ért . A lányok bejegyzéseiből mind megtudhatjátok a fogadtatás körülményeit és élményét.
 Természetesen nem jöttek üres kézzel és kaptam egy szép kis csomagot , amelyben csupa rájuk jellemző dolgot pakoltak. Ez a dobozka várt engem a másnapi kezdéskor a munkahelyemen és alapozta meg az az napi jókedvemet....
A dobozkám természetesen fekete-fehér színű volt, melynek tartalmát nagy örömmel fogadtam........KÖSZÖNÖM  NEKTEK !

Kaptam néhány képet a dobozbontás pillanatairól és ezeket boldogan osztom meg veletek. A boldogságtól kivirult arcok mindent elmondanak nektek !












Nagyon nagy élmény volt ez nekem és a lányoknak is . A személyes találkozó még ha el is maradt, de ezt januárban bepótoljuk!!!
Várlak benneteket és köszönök ez úton is mindent :)


13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ajándékok, mindkét, azaz három részről!

    VálaszTörlés
  2. Gabi bejegyzését már megkönnyeztem, és most a tiéddel folytatom... Annyira jó olvasni az írásaidat, érződik minden mondatodon, hogy mekkora szeretettel készíted a tortáidat. Arról nem is beszélve, hogy mindegyik alkotásod fantasztikus (bár azt hiszen ez nem fejezi ki eléggé, milyen ámulattal és csodálattal nézegetem őket). Mindig kiválasztok egyet, a kedvencemet, de azután mindig jön egy újabb csoda... :)

    VálaszTörlés
  3. Gabit olvastam először én is. :) Fantasztikus megint és újra. :) Álomszépek! :) Már lassan furcsálva néznek a gyerekeim, mert fél órája vigyorgok. :D Köszönöm az élményt, részletesen átélhető volt mindkét bejegyzés! :)

    VálaszTörlés
  4. Olvastam Gabinál és Eszternél is, alaposan körbenéztem a képeket, és nem tudok betelni velük. Csodás munka mindkét torta, mindhárom virág, de még a csigák Eszter tortájának oldalán is!
    De hasonlóan szoktam járni a többi tortáddal is, és a cukorvirágaid egyenesen varázslatosak!

    VálaszTörlés
  5. Józsi, ilyen élményben még nekem sem volt részem előtte!
    Már legalább egy órája keresgélem a megfelelő szavakat, amik kifejezhetik, mennyire tetszett mind a két torta!
    A fekete-fehér tortám teljesen elvarázsolt, imádtam minden négyzetcentiméterét! Elképzelni sem tudtam volna olyat, ami ennél jobban tetszett volna! A képek pedig csak részben adják vissza a virág részleteit.
    Élmény volt látni a jellegzetes virágaidat, Eszter tortája meseszép volt! Azt pedig már tényleg nem is tudom szavakba önteni, hogy az én fekete virágom mennyire tetszett, annyira nekem való és annyira Gabis!
    Nagyon vigyázok rá és büszkén mutatom meg mindenkinek és a virágod eddig mindenkit ámulatba ejtett!
    Nagyon örültem annak, hogy sikerült végre összehozni, láthattam és kóstolhattam rajongásom tárgyait! A januárt pedig már most várom, hogy találkozzam veled, a Mesterrel is személyesen!
    Köszönöm ezeket a mesés meglepetéseket! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű szép lett mindkettő! Különösen ez a kúp szerű gyöngyös rész csodálatos, már a türkiz tortánál is elaléltam tőle. :) Olyan, mintha szó szerint gyöngyből fűzted volna össze, fantasztikus. Nagyon tetszik, ahogy az árnyalatok váltják egymást, tényleg nagy művésze vagy a karamellnek. Irigylem a lányokat nagyon!

    VálaszTörlés
  7. Művész vagy, Józsi, ehhez kétség sem fér :)

    VálaszTörlés
  8. Igazából már én sem találok szavakat. Lehet, hogy alkotnunk kellene újabbakat, hogy ki tudjuk fejezni, amit érzünk.
    Én is egy tányérra téve csodálom nap, mint nap a karamell virágokat.
    Pixie! Tényleg olyanok, mintha gyöngyök lennének. De az a kidolgozás...olyan tökéletes. maga a torta is az volt, ahogy kinézett és élőben ezt látni... Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok Gabi, igazán szerencsés vagy, vagytok! Gyönyörű tortákat kaptatok, hogy nagyon finomak voltak abban teljesen bíztos vagyok!
    Nekem is minden álmom a karamell készítés, de egyelőre még csak álmodozom róla! Viszont Józsi nagy mestere , mindig csak csodálni tudom a munkáit!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólást !
    Elmondhatatlan élmény volt a torta készítése és a lányok tortaálmának kivitelezése. Boldogan olvastam a bejegyzéseket és mérhetetlen büszke vagyok rá, hogy a virágaim ekkora örömet okoztak ......

    VálaszTörlés
  11. Eszter és Gabi bejegyzését én is láttam és nagy örömmel olvastam.MOst itt a másik oldal is, ami ugyanolyan szívmelengető, mint a lányoké:-))
    A tortákat pedig ismét csak csodáltam:-))

    VálaszTörlés
  12. Fantasztikusak a torták!! Nem győzöm őket nézegetni és irigykedem!! Hát igen, ez már profizmus!!
    Megértem a lányokat, hogy nagyon örültek neki, és örülök, hogy nekik is sikerült Téged meglepni! Néha egy pici figyelmesség csodákra képes......
    További sok-sok gyönyörű tortát kívánok!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon köszönöm a jókívánságokat :)

    VálaszTörlés