2013. június 12., szerda

Az év esküvője...( egy számomra megismételhetettlen történet)

  A legkedvencebb képem, bár nem szeretem látni mikor a munkám sorsa bevégeztetik...
A boldogság az arcon mindennél többet mond nekem :)




A nagy szavak és a túlzó kifejezések nem az én asztalom, ezért is mertem használni ezt a kifejezést a mai posztom címében...
Sok összetevője van ennek a történetnek amiért fontos lett a számomra és ezeket az érveket most jól meg is osztom veletek :)
Azt gondolom minden cukrász álma lenne egy olyan menyasszony, akinek a legfontosabb az, hogy a tortája és az édességek a legtökéletesebbek legyenek. Na ezt nem úgy kell érteni, hogy csupa megkötéssel és korlátokkal lát el engem az ara, hanem teljes szabad-kezet és bizalmat szavaz nekem, hogy megvalósítsam az álmát.
Már az első beszélgetés alkalmával kiderült, hogy nagy tisztelője a munkáimnak Orsi és ezt a csillogó szemei is megerősítették, amint a tortáimról beszéltünk illetve a süteményeket kóstolgattuk, a tökéletes választás érdekében. Az előzetes megbeszélések és a találkozások alatt, talán mondhatom, hogy barátivá vált a kapcsolatunk és élvezetes beszélgetéseken vagyunk túl.
Az alapkoncepció az volt, hogy a torták legyenek nagy összhangban a párral és az elképzeléseikkel legyenek összhangban. A kiindulópont az volt, hogy a Dalarna ruhához illetve annak szalagjához passzoló szalagokat használjak a tortákhoz, melyek a főtortát körülölelik. A menyasszonyi torta egy letisztult, elegáns fazont kapott ami ekrü színben és gyöngyház kezeléssel a külsején . A belső kis tortákat hullámos kiegészítőkkel láttam el melyek vonzzák a kíváncsi szemeket a tortához és ezt a hatást tovább erősítették a tetején és a középső szinten elhelyezett sajátos karamell rózsáim. Nagyon örültem, hogy ezt a virágot használhattam a készítés során, mert ez a virágtípus annyira sajátos és annyira az enyém, hogy ezzel, ha csak képletesen is de egy darabot adhattam magamból a párnak....
A kísérő torták négy normál torta méretében készültek el , négy különböző ízben. A dekorációban itt jelent meg az a bizonyos szalag ami a ruhával hivatott összekötni a tortát és a dekoráció is zöldes árnyalatokkal lett tarkítva. Ezeknél a tortáknál viszont a zöld egy pasztell árnyalatát használtam, mert nem szerettem volna, ha ez a mohazöld árnyalat eluralja a tortákat és komorrá tenné azt. De utólag visszanézve is jól tettem, mert csodás lett az összhang és nagy a szerelem a torta és közöttem :)
 A tortákon is megjelentek a rózsák, de emellett a nagy kedvenceim a boglárkák és sok apró virág is.
Készültek desszertek is, melyeket a gyermekek kapták meg az est folyamán, így ezáltal családok érezhették a törődést az édességek terén. Ez egy apró figyelmesség csak, de mégis azt gondolom, hogy fontos eleme lehet egy esküvőnek.
A kis tortácskákon a gyerkőcök nevei is megjelentek így igazán személyre-szóló meglepetés
lett minden apróságból.
A végleges formák és színek igazi csodák lettek nekem....már majdnem önmegvalósítás lett, na de hát ez nem az én tortám :)  Na jó úgy készítettem, mintha az enyém lenne , de talán ettől lett ilyen fontos nekem is.



A tortákat a helyszínen  a Hiltonban, a Bonjour csapata az elküldött információk alapján szépen összerakta a pár számára . A képen Tekláék éppen ezen szorgoskodnak :) Ezúton is köszönöm a közreműködést !

Íme a kész tortakollekció !
Boldogan néztem vissza a képeken a nagy örömet amit a torta okozott és a boldogság ami láthatóvá vált az arcokon azt hiszem soha nem feledhető emléket hagyott a szívemben.
Imádom a képeket.....






A torták töltete igazán választékosra sikeredett, mondjuk volt is miből garázdálkodnom a mennyiséget tekintve :)
Volt közöttük : Matias torta, Csokoládé duett, szedres-mákos, csokoládés-túrós és szedres pisztáciás.... Egyszóval mindenféle finomságot felsorakoztattunk ami emelheti az est fényét.

Nagyon sokat tudnék még mesélni és félek is, hogy olyan dolgok maradnak bennem amiket szerettem volna veletek megosztani, de a fejem egy hatalmas halmazzá vált az elmúlt napokban melyben rengeteg emlék és élmény kavarog...

Nem győzöm hangoztatni azt gondolom, hogy mennyire fontos az összhang a pár és a szakember között, de ismét beigazolódott, hogy igazam van. Legyen szó bármely cukrászról is, ha igazán jó szakemberre bízzátok a tortátokat legyetek nagyvonalúak és engedjetek neki szabadteret ahhoz, hogy megvalósítsa a számotokra a tortát.

Ez a kapcsolat amit kialakítottunk az elmúlt időben a párral : Orsival és Marcival remélhetőleg a jövőben is megmarad majd és a tortáimmal részese lehetek a legszebb pillanataiknak amelyeket a jövő szán nekik.

A tortakészítés egyes mozzanatait rögzítettük is, amit ha elkészült megosztok majd veletek is :)

Csak szuperlativuszokban tudok az élményeimről és mindenről beszélni  amik értek velük kapcsolatban...
KÖSZÖNÖM NEKTEK!

SOK BOLDOGSÁGOT KÍVÁNOK !

2 megjegyzés:

  1. Le a kalappal !! ez olyan csodálatos kompozíció , hogy nincsenek rá szavak !! ;)(y)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus! :) ... és gyönyörű, természetes a menyasszony is. A mosolya boldog :) Oh.

    VálaszTörlés