2012. november 8., csütörtök

Csak azért is karamell...



Mint azt már mondtam szerettem volna kicsit megújulni és ezt azzal akartam felszínre hozni magamból, hogy nem karamellezek.
Ez egészen addig tartott, amíg nem jöttem rá, hogy mennyire szeretem ezt az anyagot.
A tortázás második felében egyre nagyobb igényem volt arra, hogy csináljak valamit ami karamell, de mégsem a megszokott tőlem.
Az előző bejegyzésben írtam, hogy már álmodtam is a tortákról és ez a torta is egy álom része volt és ez lett belőle :)
Az álom része az volt, hogy a desszerteken szerettem volna törött cukorgömböket látni, amiben egy-egy kis virág kacsintgat a kíváncsi szemekre...
A kedvenc lilás árnyalataimat alkalmaztam a virágoknál, amiket nem a megszokott módon készítettem, hanem egy kicsiny változtatással.
A virágok közepei sűrű kis szirmok sokaságából állnak, amiket a sajátos kis szírmaim ülelnek körül, felruházva őket légiességgel és puhasággal....
Az előző évekhez képest úgy gondoltam, nem csak egy tortát készítek, hanem sok kis aprósággal felöltöztetem a látképet és így egy kedves és szerethető kis család kacsint majd a nézelődőkre.
Készült kisebb és nagyobb torta és kísérő desszert is, amiken a már említett törött gömbök vannak.
Újdonság a virágokat összekötő levelek alakja és elrendezése is amitől még érdekesebb és változatosabb lett a végeredmény.
Az idei munkáimban visszatérő elem a torták sokasága minden témánál.
Ki mondta, hogy a menyasszonyi torta csak egy lehet?
Igazából senki, de ez a megszokott!
A tortákat ízléses terítéssel és tortatartókkal, kiegészítőkkel sokkal változatosabbá lehet varázsolni.
A valóságban így sokkal maradandóbb a vizuális élmény és a választék is szélesebbé tehető ezzel a megoldással.
Követe szeretnék lenni ennek a megoldásnak is idén, mert sokan nem merik bevállalni az újítást és a megszokott verziót választják inkább.
Én bízom benne, hogy elnyeri majd a tetszéseteket ez a kis összeállítás és hatással lehetek az ízlésemmel a tiétekre...
A címmel azt szerettem volna sugallni mindenkinek, hogy a dolgok változnak, de egy dolog biztosan marad, még ha másként is az életemben és ez a KARAMELL.


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Imádok mindent, ami nem megszokott, így a több-torta ötlet is nagyon bejön. Remélem, sokan vevők lesznek az újításodra :) A rózsáktól pedig el vagyok ragadtatva, csodálatosak!

    VálaszTörlés
  2. Álomszép! Minden tortacsodád a kedvencem de ez valami lélegzet elállító! Minden elismerésem!

    VálaszTörlés
  3. A tortàid egy romantikus-vidàm esküvö hangulatàt keltik fel bennem! Karamell, de mégis màs. A rózsàid csodàlatosak! Nagyon-nagyon tetszik!!!A kedvencem a bal alsó :)

    VálaszTörlés
  4. :))) örülök, h így kerek a történet. én már egészen aggódtam a tegnapi után, h szuper, h csak a max factoros találkozó kapcsán találtam rád, ott pedig nem voltak karamell elemek így én egy egész életre lemaradok róluk, de akkor mégsem! :)
    most már csak el kell jutni Győrbe! ;)

    VálaszTörlés
  5. Számomra az egyik kedvencem tőled! Illik hozzád ez az "új" vonal, még még :)

    VálaszTörlés