2012. május 19., szombat

Tulipán rengeteg ...



Már régen volt, hogy karamellel díszített tortát osztok meg veletek, ezért gondoltam megosztok veletek egy olyan tortát, amely ezzel lett készítve.
Az utóbbi bejegyzéseim a figurák és gyerektorták világát idézte, ezzel is próbáltam kedvezni azoknak, aki ezek szerelmesei és kicsit már besokalltak a karamellvirágokkal.
De most itt ez a tulipános döntött torta, amelyet ma készítettem el egy esti esküvőre....
A tortát a zöld szín uralja, de a rózsaszín és vaj színű tulipánok különösen könnyed hangulattal öltöztetik.
A szintek zárása is karamell lett, így egy csillogóan elegáns , légies torta született...




A torta legfelső szintjére zöld karamellből spárgaszerűen tekertem szálakat, melyekbe a tulipánokat beleültettem, levelekkel kombinálva egy kis csendélet született.
A lehulló szirmok még levegősebbé tették a tortát.
Remélem a torta elnyeri a pár és a vendégek tetszését ...

3 megjegyzés:

  1. Egészen biztos vagyok benne, hogy eléri a célját a torta, és még klasszabbá varázsolja az alkalmat!
    Ha elém egy ilyet tennének, biztosan eltűnődnék rajta, vajon belevágjak-e késsel, mert olyan szép!

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg csillogóan elegáns torta :) Már az első képen felfigyeltem és csodáltam a lehulló szirmokat. És biztos vagyok benne, hogy mindenki tetszését elnyerte.

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos lett, nekem nagyon tetszenek ezek a döntött torták, elegáns, nagyon ünnepi:-)

    VálaszTörlés