2012. május 1., kedd

KIS HÉTVÉGI ÖSSZEFOGLALÓ...



A hétvégi tortáknak is se szeri se száma ! Annyi mindent készítettünk, hogy azt egy jó pár bejegyzésben sorolhatnám, ráadásként egy halom tortáról kép sem készült, pedig szerettem volna csak idő hiányában elmaradt:)
Egy párat azért elhoztam nektek ma is.
Az egyik nagy kedvencem ez a fekete-bordó torta volt amit egy kedves olvasóm rendelt lánya születésnapjára...
 Az a torta egy "pillangómániás" kolléganőmnek készült a szülinapjára..
Boldog Szülinapot Méry !
 Süsü a megunhatatlan kedvenc. Amióta az első darab elkészült számtalan alkalommal készítem :)
 Ismét egy kedves olvasóm rendelte ezt a tortát.
Képet is kaptam a virágról, ami az én nagy kedvencem is, mert mielőtt kinyílnának a szirmai, olyan mint egy lufi.
Ezért a neve is léggömb virág. Köszönöm a megrendelést :)
 Egy másik régi kedvenc, amit már csukott szemmel készítek:)
Ő pedig egy kis "aranyosság "...szó szerint! Egyszerű és mégis nagyszerű...semmi extra, de mégis kedves kis torta.....

1 megjegyzés:

  1. Nem színem a lila, de nekem a léggömbvirágos a kedvencem! Aranyos egy virág, főleg mikor " beindul " és ontja a lufikat.
    A vörös-fekete se rossz, aranyos benne a kicsike virág :)

    VálaszTörlés