2012. május 6., vasárnap

BOLDOG ANYÁK NAPJÁT MINDEN ÉDESANYÁNAK...


 Május első vasárnapján ünnepeljük az édesanyákat. Mindenki igyekszik egy kis figyelmességgel kedveskedni szeretett anyukájának. A győri Aranyhal Étteremben sem volt ez másként és ez alkalomra rendeltek tőlem tortákat az ünnepségre.Egy finom erdei gyümölcsös, egy karamellás és egy szedres-mákos tortát, ez utóbbit marcipán burkolattal és karamellvirág díszítéssel.  Szabad kezet kaptam, mondanom sem kell, be is indult a fantáziám....
Szerettem volna stílusos lenni ezúttal is, ezért esett a választásom a narancssárga színre( ugye aranyhal :)
A virágokat és a burkolatot is ez a szín uralta , de szerettem volna, hogy a virágok is különlegesek legyenek és látványosan ragyogjanak a torta tetején.
Színátmenetes közép mellett döntöttem és szerintem jó döntés volt.
A torta alját a szokásos karamellspárgákkal zártam le és a végződésen pár tekert csigarózsával dekoráltam.
Remélem sikere volt a tortának és a jövőben is számíthatok a kedves megrendelőimre, mint már oly régóta....

                                                                       Édesanyámnak!





Zárszóképpen: Drága szeretett édesanyámnak nagyon boldog anyák napját kívánok!
Bár a távolság miatt a mai napon nem lehetek veled, nagyon szeretlek és hálás vagyok neked mindenért amit önfeláldozóan értem és családodért tettél. Kimondhatatlanul büszke vagyok, hogy a fiad lehetek!  SZERETLEK :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon csodálatos ez a narancssárga kompozíció! Fiatalos, elegáns, vagány:)
    Egyébként imádom a narancssárga színt,de nem gondoltam volna, hogy ennyire fantasztikus tortát lehet kihozni belőle. Lehet azért is, mert nem sok narancs színű tortát láttam.

    VálaszTörlés