2012. március 3., szombat

AMERIKAIFOCI FORMATORTA


Ismét egy formatorta...egy kis vérfrissítés gyanánt.....:)
Nagyon kedves meglepetés ért a héten, mert egy olvasóm keresett fel azzal, hogy készítsek egy amerikai-focilabdát ...
Mindig meglepődök, hogy ennyien olvassátok az írásaimat és azon meg pláne, hogy sokan rendeltek is jó-néhányan .
Érdekes ez a blogvilág, mert alapjaiban változtatta meg az életemet! Szakmai kihívás is egyben, mert nem gondoltam, hogy ekkora nagy lesz a kíváncsiskodás és ez engem is jobb és jobb torták készítésére ösztönöz!
Nagyon szeretek rögtönözni és ez alkalommal sem volt ez másként, mert szerettem volna, ha a labda felülete nem lenne sima marcipán felületű, hanem lenne egy kis bőrhatása ...
És ekkor jött az isteni szikra,amivel meg is oldódott az elképzelésem ...
Azt nem árulom el, hogy mivel csináltam, mert ez az én kis titkom marad, de nagyon jó volt, hogy éppen akkor jött a gondolat, amikor arra szükségem volt.
Mintázófa segítségével készítettem el a varratok helyét és glazúrral húztam bele a varrásmintákat...
A vendéggel, aki rendelte, sajnos nem találkoztam, mert nagyon sok volt a megrendelésem, de a kolléganőim azt mondták, hogy nagyon tetszett neki.....
Ezúton is köszönöm a lehetőséget:)




11 megjegyzés:

  1. Nekem lenne egy tippem, mivel mintáztad :D

    VálaszTörlés
  2. És igen! Ez nagyon-nagyon ott van! :) Precíz, pontos, gyönyörű alak, minden ott, ahol kell lennie, szóval ez az a kategória, ami már a hihetetlent súrolja! Gratulálok! :) (a bőrminta inverzét meg biztosan láttam már valahol, de még kattogok rajta kicsit! :D )

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a torta, engem is érdekelne mert 25 én lesz a fiamnak a szülinapja és ezt szeretnék készíteni neki. Megkérhetnélek hogy leirnád a készítési módját, akár magán levélbe is ,elküldöm a címem, várom válaszod. előre is köszi.

    VálaszTörlés
  5. Nekem pont ilyen nagyszeruen megformalt tortara lenne szuksegem november vegere. Egyetlenegy kulonbseggel... PATRIOTS-os kellene. :) Megoldhato lenne? Mi a modja? Koszonom valaszat elore is. Udv!

    VálaszTörlés