2011. szeptember 6., kedd

EZÜSTÖS CSILLOGÁS


Ismét egy kisebb létszámú esküvőre készített tortát szeretnék bemutatni , melyet a múlt hétvégén készítettem. A megrendelők szlovákiai vendégek voltak és azt szerették volna, ha a tortán semmi más díszítés nem lenne, mint a karamell virágok. Az esküvő színei ismételten ezüstös árnyalatok voltak , így a torta is ebben pompázott. A jellegzetes virágaim ezúttal fehérek voltak és a felső szintről omlottak alá. A  maradt űrt egy a torta oldalán körbefutó szatén szalagból hajtott masnival töltöttem ki. A végeredmény egy egyszerű, de nagyon elegáns kis torta lett. Ahogyan a menyasszony stílusa is hasonló volt.

A visszajelzések most is nagyon pozitívak voltak az én legnagyobb örömömre :)












5 megjegyzés:

  1. Tényleg egyszerű és gyönyörű! Ezek a virágok.... Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszi Eszter én is imádom ezeket a virágokat:)

    VálaszTörlés
  3. Már megint elegáns és gyönyörű a torta. Amúgy mennyi idő alatt készül el egy ilyen virágcsokor?

    VálaszTörlés
  4. A tortán lévő virág úgy 30 percet vett el az életemből, plusz a csokor összeállítása: 5-10 perc. De ez egy egyszerűbb csokor, sokszor órákba telik mire végzem egy dekorációval.Én nem az időt szoktam , mondjuk mérni, hanem a végeredmény tökéletességére törekszem. Legyen az rutin munka vagy igazi kihívást rejtő feladat.

    VálaszTörlés
  5. Persze, nem is ezt kérdőjeleztem meg, hiszen látszik, hogy mindig a tökéletes a cél és el is éred, csak kíváncsi vagyok a kulisszatitkokra, hogy megy ez... :-)

    VálaszTörlés