2013. december 9., hétfő

A 2014 es fekete csodáim ...



Minden évben készítek igazi jutalom tortát magamnak is, amiben kiteljesedhetek igazán :)
Ez nem más mint a fekete torta ami igazán én lehetek.
Tudom, hogy ez sokaknak már túl meredek, de én ebben találom meg igazán önmagam. Kifejező és markáns minden szeglete, nem is lehetne ennél látványosabb egyetlen torta sem.
Túl azon, hogy a fekete és fehér szín kontrasztja feltűnő lenne az indaminták és a pöttyökből álló motívumok is öltöztetik a tortát.
Nem kevés munka volt ezeket a mintákat és pöttyöket felrajzolni, és ugye a hiba lehetősége is egyenlő volt a nullával, mert a fekete szín nem javítható, ha a minta nem stimmel...




A fekete virágok és a tövises indák, már lehet, hogy túlzóan hatnak, de minden érzésem és gondolatom belepréseltem ebbe a kollekcióba.
Lehet, hogy ez a sötét oldalam, de én vállalom boldogan, hiszen valahol ennek köszönhetem azt is, hogy ismertebbé váltam a tortáimmal, hiszen évvekkel ezelőtt kezdtem el ezek készítését és lettem "ismert" mint fekete torta gyáros :)




Az indák és a motívumok csodás partnere lett a Halasi csipke mintázatú cupcake gyűrű.
Pont ezen  tortánál használtam azt a családi ereklyét is, amit nagyon szeretek. A torták alatt egy majd 200 éves fekete gyapjú vállkendő van, ami édesanyám becses öröksége és boldog voltam, hogy alkalmam adódott ezt is használni, mint asztali futót...


A hangulat kedviért Roxi is "terítékre" került, mert a sziluettje a Halász Éva ruhában tökéletesen megjelenít mindent amit látni szerettem volna a fotón...
Remélem, hogy az elkövetkezendő esztendőben is lesz olyan pár aki hasonló tortát választ, mint e kollekció darabjai, mert büszke vagyok azokra, akik merik a határokat tágítani és vállalják a saját elképzelésüket a nagy napon, minden elvárást és konzekvenciát levetve ...
Persze csak akkor, ha ez ténylegesen az ő egyéniségükhöz passzol :)

Boldogság van, hogy ez a kollekció is megszületett és tudom, hogy a kiállításokon nagy sikere lesz majd ezen tortáknak, mert szeretik az emberek a formabontó dolgokat :)

Remélem elnyeri a ti tetszéseteket is :)

Fotó: Szalay Mona   www.szalaymona.hu
Ruha: Halász Éva   www.halaszeva.hu                                                       
Modell : Kránitz Roxi
Smink: Fejes-Tóth Judit

1 megjegyzés:

  1. Ez annyira formabontó, de elegáns és kifinomult, én meg beleszerettem. Imádom a szokatlan és feltűnő dolgokat. Egy igazi művész vagy!

    VálaszTörlés