2018. július 25., szerda

Kalandos hétvége , avagy amikor átérétkel az ember mindent !







 Nem véletlen a cím!



Már régen jártam itt, mert az idő a legnagyobb ellenségem, de azt gondoltam, hogy ami a hétvégén történt , azt mindenképp megosztom veletek néhány gondolatban ...

A múlt héten zárva voltunk, mert a rendezvényeink akkora felelősséget raktak a vállamra, hogy nem mertem megkockáztatni azt, hogy a nyitvatartás befolyásolja a minőséget !
Sokat dolgoztunk és szervezkedtünk, hogy minden rendben menjen és szépen is haladt minden a maga rendje szerint . Készültek a torták és a desszertek, a számtalan cukorvirág és lassan minden összeállt egy kerek egészet alkotva . Mivel nagy távolságokat jártunk be és a helyszínek tényleges többsége az ország másik felén volt , ezért azt gondoltam, hogy a kis sütis autót lecserélem és béreltem a hétvégére egy nagyobbat !
Szépen bepakoltunk az autóba, melyben kényelmesen el is fért minden és elindultunk a messzeségbe.
Az út az első állomásig szépen a tervek szerint zajlott, majd egyszer csak azt vettük észre, hogy az autó hűtése megadta magát ! Az addig 3-5 fokos hideg helyére hirtelen 22 fok került ...
Nem kell mondanom, hogy abban a pillanatban az életem is lepergett előttem és azt éreztem, hogy mindennek vége  mert ezt nem fogom tudni helyre hozni.
Az autó tele csodás tortákkal és desszertekkel és csak remélni mertem, hogy nem lett semminek sem baja . Az első helyszín mindössze hat kilométer távolságra volt akkor és az a néhány percnyi távolság egy örökkévalóságnak tűnt...
Mikor a Helyszínre begurultunk első utam Soós Dórihoz vezetett, aki a megszokott mosolyával közelített felém :)  Látta hogy nincs minden rendben és mikor elmondtam neki a problémám, Ő azonnal a segítségemre sietett ! Kipakoltak és átszerveztek minden hűtőkapacitásukat és a személyzet a helyszínen azon dolgozott, hogy mindent hűteni tudjak, ami az autóban maradt...
Nem tudom elmondani azt az érzést amit akkor éreztem !!!
A pánikot felváltotta egy másik érzés. Látni és felfogni mindazt, hogy valaki ennyire emberi és humánus  és érezni azt a törődést amit a helyszínen dolgozóktól kaptam leírhatatlan ...

Mire mindent elpakoltunk már úton volt a segítség . Egy autó indult Budapestről és egy másik Pécsről Polányra a Babérliget Kúriába . Röpke másfél óra idegőrlő várakozás után megérkezett az első autó és már indultam is tovább a következő helyszínre .
Majd a napot Pécsett zártuk éjjel !
Estére már túl voltam mindenen és az életem lepörgött pár soron :)
Utólag már csak jót nevetek az egészen és hálás vagyok a Jóistennek és azoknak akik segítettek, hogy nem lett tragédia a történtekből ...

Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek aki segített !


 Soós Dórinak a Babérliget Kúria vezetőjének !
Mógor Attilának a Babérliget Kúria chef-ének !
ABabérliget  csapatának és  minden munkatársának !
Bogdan Ferencnek aki elsőként ért a helyszínre a hűtőautóval és fuvarozott a helyszínekre !
Matyi Dezsőnek aki azonnal küldte minden kérdés nélkül a saját autóját a segítségemre !
Illetve Nagy Attilának (Atinak ) hogy mellettem volt a hétvégén !



Tanulságos hétvége volt ez !Sok ideje gondolkozom már azon, hogy a gyertyát két végén égetve élem az életem és a munka, a stressz és a problémák az állandó megfelelési kényszerrel fűszerezve megbosszulja magát ...
Az idei évben annyira mozgalmas időszakon vagyok túl már, tele kihívással és fáradtsággal fűszerezett kitartással, hogy az idegrendszerem sokszor kezdi megadni magát .
Nem siránkozom én... félre ne értse senki, de egyre nagyobb igényem van arra, hogy kicsit visszavegyek a lendületből !
Már hónapok óta tervezgetem, hogy a következő évben az esküvőket hogyan tudnám kisebb mennyiségre venni, mert a nemet mondok dologgal még hadilábon állok és sokszor fölé lövöm a létszámot a teherbírásommal szemben ...
Abban biztos vagyok, hogy a jövő évben visszavonulok kicsit az esküvők világából !
Már jó húsz éve igyekszem megfelelni a kihívásoknak ezen a területen és több ezer pár jeles napján voltam jelen a tortáim által . Viszont kiégtem kicsit és a stresszt ami mindezek lebonyolításával jár már nem bírom és ha őszinte akarok lenni a munkát sem ami ezzel jár !
Imádom ezt a világot, de elfáradtam egy kicsit ...

A jövő évtől biztosan másként csinálok mindent . Egy adott hétvégére csak egy egy esküvőt szeretnék vállalni majd komplett kivitelezésben , igényes keretek között majd . Megélni az átadás pillanatát, ami engem is visszatölt érzelmileg és részévé válni az estnek.
Meg kell tanulnom nemet mondani és egy kicsit magamba nézve , figyelni arra is ami én vagyok amit én szeretnék ...
Hogy mindezt hogyan kivitelezzem, még nem tudom, de amint összeraktam magamban a rendszert és megbékéltem magammal jelezni fogom felétek .

Hihetetlen hét volt ismét és hihetetlen ez a nyár is , ismét ! Míg élek nem felejtem el azok áldozatos munkáját, akik a segítségemre voltak, hogy a hétvégém nem dőlt romokba ! Ezer köszönet és ha bárkinek bármiben visszaadhatom ennek töredékét , jelezze nyugodtan ...

Ahogy ezeket a sorokat írom, ismét megjelent a kép előttem, ahogyan a szorgos kezek rendezik a hűtőket és sokszor megkérdezik , hogy minden hűtőben van e már vagy ürítsenek e még helyet nekem . Emberségből, kitartásból, szerencséből, alázatból és balszerencséről szólt ez a hétvége, kalandos és bolond egy hétvége volt .
Viszont nem szabad elfelejteni azt sem, hogy ismét sok párnak örömet szereztünk és Ők ebből semmit sem éreztek meg hála a sorsnak .

KÖSZÖNÖM !

Lengyel József
















4 megjegyzés:

  1. Kedves Józsi!
    Régóta követem a munkásságod. Lenyűgöznek a csodák amiket alkotsz, amiket Te tortának nevezel. Tiszteletre méltó alázattal állsz a hivatásodhoz. Jó ember vagy. A nehézségek amivel szembe kerülsz arra jók, hogy rájöjj erősebb vagy mint hinnéd, és megtapasztald nem vagy egyedül. Pihenj. Gyakorold a nemet. ;) menyasszonyként mondom a jövőre tekintve,megtiszteltetés, ha valakinek Te készíted a tortáját a nagy napra.

    VálaszTörlés
  2. You possess lifted an essential offspring. Bless for using. I would want to study better latest transactions from this blog. Preserve posting.

    야한소설

    VálaszTörlés
  3. Very good post, I enjoyed reading your post very much, I want to retweet this to my followers.

    마사지

    VálaszTörlés
  4. I wanted to thank you for this excellent read!! I definitely loved every little bit of it. I have you bookmarked your site to check out the new stuff you post.

    건마탑

    VálaszTörlés