2011. november 11., péntek

RETRÓ HANGULATBAN

Egy kedves, talán mondhatom barátom : Kósa Annamária, a /KOKAFASHION/ tehetséges tervezője és tulajdonosa keresett meg, hogy készítsek a férje számára egy születésnapi tortát, a 80-as évek stílusában! Nagyon feladta ezzel a leckét, mert bár éltem ebben a korban, de nem igazán tudtam mi legyen az amivel megjeleníthetném mindezt egy tortán. Ha a torta trendet nézem, akkor ebben az időszakban a piros rózsa és a zöld levél vitte a pálmát, de ez aztán nem az én világom és ez túl direkt lett volna. A tortát elsőként, mivel divattervezőről van szó a ruhadivat világának oldaláról közelítettem meg, de ez vakvágánynak bizonyult. A burkolatot barnában képzeltem és a jellegzetes szegecselt és fémes motívumokat jelenítettem volna meg, de a készítés felénél inkább visszavonulót fújtam és szétszedtem az egészet. A következő gondolatom a lakberendezés szemszögéből megközelítve fogant . Nincs ember a földön, aki ne látott volna a jellegzetes narancssárga konyhaszekrényekből legalább képen egyet. Na ez aztán jó lesz, gondoltam és már neki is láttam ismét.
 A burkolat fehér színt kapott, amin narancs és fekete formákat helyeztem el és így az egésznek egy férfias, de mégis retró  hangulata lett. Az ovális motívumok mellé fekete golyókat sodortam és így a végeredmény elégedettséggel töltött el.
Nagyon tetszett a megrendelőknek is és jó volt látni az örömmel teli arcukat a tortát tartva.















Ezúttal bejelenteném, hogy Annamária is tervez egy ruhát, egy  az általam készített esküvői torta mellé....
fantasztikus lehetőség ez nekem és remélem neki is, mert izgalmas dolog egy másik kreatív emberrel együtt dolgozni és alkotni valami különlegeset.
Ma amikor találkoztunk kiválasztott egy tortát a kész tortáim közül és megsúgom nektek nagyon jó választás volt amire leadta a voksát .......

Remélem mindenkit kíváncsivá tettem !

 Kokafashion 
Egy kis néznivaló  annak aki felcsigáztam :)  Lehet like-olni......

3 megjegyzés:

  1. Végre egy pasi torta, amin nincs virág! Narancs konyhaszekrényről ihletet meríteni :) Kreatív vagy, mondták már? ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom volt a torta és a látványtól a vendégek is elámultak :-) köszi szépen!

    VálaszTörlés
  3. Én köszönöm Annamária , nagyon örültem a lehetőségnek :)

    VálaszTörlés