2017. december 31., vasárnap

Évzáró gondolatok 2017-ben ...



 Fotó : Jaksa Tímea



Ismét eltelt egy év ! Szinte hihetetlen, hogy mennyire megy az idő és szinte észre sem veszi az ember, hogy öregebb lett egy évvel.
Rengeteg történet kavargott a fejemben, amikor a klaviatúra mögé ültem ! Hirtelen elkezdett az egész év leperegni előttem. Kezdve az év eleji kiállításoktól, a tavasztól őszig tartó esküvőkig és az év utolsó hónapjait kitevő rendezvényekig. Rengeteg családi ünnepen vettem részt személyesen is , illetve a tortáim által biztosan  :)

Keresgettem a képeim közül, hogy milyen képet tegyek ki a soraim mellé, és csak akkor esett le igazán, hogy mennyire mozgalmas év volt ez ! Szerencsés vagyok, mert az engem megkeresők mind értékelik a munkát ami a tortákban rejlik és ilyen embereknek igazán élmény a tortakészítés .
Látom magam előtt a párokat, akik az esküvőjük megédesítését rám bízták. Ezernyi meseszép pillanat !
Persze nem" habostorta "az élet nálam sem !
Ezernyi nehéz pillanat. Rengeteg stressz és idegesség. A rengeteg szervezés, egyeztetés és a tortakészítést már nem is említem... Sokszor annyi a teher és a teendő, hogy azt érzi az ember, hogy sokszor ennyi is kevés lenne belőlem, minden megoldására !
Valahogy végül minden megoldódik ! Valahogy minden édes lesz a végén és utólag már sokkal egyszerűbben fest minden , mint gondoltam, éreztem akkor .
Ez évben is rájöttem, hogy barátok, család és jó emberek nélkül mit sem érne az élet . Ha gond van, akkor a sors mindig odasodorja a megoldást jelentő embert és valahogy minden megoldódik, ha nem is első nekifutásra :))))

Az esküvői torták terén idén is hatalmas kihívások előtt álltam. Gondolhatnátok, hogy nekem könnyű, mert annyi van már a hátam mögött, hogy mindez gyerekjáték...
Nem így van !  Idén is volt jó néhány alkalom, amikor elégedetlen voltam a tortával amit készítettem. Nem tudok olyan munkát kiadni a kezemből, ami a saját mércémet nem éri el, így kezdtem előröl az egészet... Csak a tökéletes torta kerülhet általam az asztalra, amely pont olyan, amiről álmodtak, de ha lehet, akkor még több kell legyen ! Maximalizmus ? Nem tudom, hogy az e, de számomra ez a legfontosabb és ez így is kell, hogy maradjon ...
A párok arcát látva és szavaikat hallva visszajelzéskor mindig rádöbbent, hogy ez a jó út, amin maradnom kell ...
Nagyon jó érzés az esküvők részesének lenni és a párok tortaálmát megvalósítani, de ami ennél is jobb, hogy a párok nagy része visszajáró vendégem marad és végigkísérhetem őket a közös életükben. Családi események, évfordulók és szülinapok részese vagyok továbbra is és látom a közös életük fejlődését, örömét, ami nagyon megtisztelő.

Változások  voltak ebben az évben és a változás a következő évemet is nagyban érinti majd !
A jelenlegi üzletemet sajnos kinőttük, ha őszinte akarok lenni, már a nyitás pillanatában kinőttük, de most elérkezett a pillanat, amikor meg kell tennem a lépést, hogy elköltöztessem a szalont egy új helyre . Nagyon sok előkészület van mögötte ! Sok tervezés és sok munka, de ami még vár rám és a csapatomra, az még nagyobb feladat lesz. Abban biztos vagyok, hogy mindegyikükre számíthatok és közösen egy új élet vár ránk rengeteg nehézséggel, örömmel és kalanddal szegélyezve  :)
Az új üzlet is Győrben marad, de a város egy mozgalmasabb részére költözünk majd . Furcsa lesz, mert szerettem itt a nyugalmat :(
Az üzlet profilja nem fog változni . Továbbra is tortaszalonként fogunk üzemelni és elvitelre sok desszertet. Ha lehet, akkor most még többet, mert igyekszem kiszélesíteni a palettánkat is a költözéssel. Helyben fogyasztani nem fogtok tudni továbbra sem, mert szeretném az eddigi arculatot megtartani. Most egy kicsit önzőnek kellett lennem és a helyet a műhelynek kellett szentelnem, hogy a folyamatokat kényelmesebben meg tudjuk oldani és ezáltal még több elégedett vendégünk lehessen ...
A jelenlegi szalonban február 17-ig leszünk elérhetőek és terveim, reményeim szerint március első felében nyitunk az új helyen . Annyira várom és annyira ideges is vagyok, hogy minden rendben menjen :)))))  de remélem ez normális és nem fogok megőrülni :)

Egy kis statisztika :

Idén már több mint 51.000 követőm lett az oldalon !
Itt a blogon, bár nem tudok sok időt itt tölteni, mégis több mint 1.500.000 látogatás volt, ami felfoghatatlan :)
Idén ismét én kaphattam meg az Esküvői szakma díját :) Nagyon köszönöm ezúton is !
Az instagram oldalamon is egyre többen vagyunk már 3500 követője lett egy év alatt, ami szuper :)

Nagyon sok köszönettel tartozom azoknak a barátoknak akikkel idén is együtt dolgozhattam !
Varga Rózsának, Csobán Évának, Landesz Katinak , Halász Évinek és Szabó Móninak ezer hála, hogy ennyi csodás közös esküvőn dolgoztunk együtt és ezernyi emlék köt hozzájuk !

A legnagyobb köszönet nektek jár, mert nélkületek nem lennék senki ! Köszönöm, hogy vagytok nekem és figyelemmel kíséritek a mindennapjaimat ! Boldog 2018-as évet kívánok nektek és kívánom magamnak, hogy maradjatok velem sokáig :)
Folytassunk mindent tovább jövőre is !

Lengyel József 


2 megjegyzés:

  1. Nagyon sikeres új esztendőt kívánok erőben, egészségben, boldogságban. :)

    VálaszTörlés
  2. Kívánom, hogy minden az álmod szerint teljesüljön, ne idegeskedj, mert minden rendben lesz.

    VálaszTörlés