2016. július 10., vasárnap

KITTI ÉS GÁBOR NAGY NAPJÁN JÁRTAM...

Régen jelentkeztem már és bevallom hiányzik is az írás, de a rengeteg munka mellett nem egyszerű időt lopni magamtól...
Ma viszont egy olyan bejegyzést hoztam nektek, melyben én magam is résztvevő lehettem egy picit, mert tegnap éjjel egy olyan esküvőn jártam, ahol láthattam a pár reakcióját, amikor a tortát megpillantják . Mindig is szerettem tudni a visszajelzésekből, hogy a torta amit a vacsora megkoronázásaként készítettem a pár felkérésére elérte és beteljesítette e a célját. Jelen esetben viszont magam teríthettem be a tortaasztalt és láthattam minden mozzanatát a fogadtatásnak .
A torta szeletelését viszont már nem vártam meg , csak az első szelet levágását, mert azt nem szívesen látom :) , de látva, hogy a pár milyen tiszteletteljes óvatossággal tette mindezt , megnyugtató volt ...

Kitti és Gábor  esküvőjén a púder árnyalatok és a finom pasztell barack színek domináltak, így nem volt kérdés, hogy a torta is ehhez igazodva készüljön el ! Finom árnyalatú cukorrózsák és bazsarózsák alkották a dekorációt néhány apróbb virág kíséretében .  A finom tisztaság jellemezte a tortát és az alkalomhoz illően elegáns dekorációt készítettem. Néhány kiegészítővel, ami jelen esetben cupcake volt , csodás hangulatú tortaasztalt lehetett készíteni. Néhány kristálypohárban , rózsaágyon elrejtett mécsessel igyekeztem a hatást fokozni és az összkép káprázatos volt . Öröm volt látni az örömet az arcukon, ahogyan megpillantották és remélem szép emlék marad nekik és a vendégeknek ízélményben és látványban egyaránt .

Kedves Kitti és Gábor !

Nagyon köszönöm a megtisztelő lehetőséget és élmény volt, hogy bepillantást nyerhettem a közös életetek első napjának ünnepébe . Csodásak voltatok és külső szemlélőként is könnyen észrevehető az az összhang és szerelem ami benneteket jellemez . Kívánom, hogy legyetek nagyon boldogok és az élet minden területén találjátok meg azt a szikrát ami bennetek gyúlt .

Lengyel József
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése