2016. július 24., vasárnap

Judit és Balázs esküvője...

Ismét egy esküvő és ismét csodás élmények, amelyek meghatározóak, mind szakmailag, mind emberileg egyaránt. Juditka (bocsánat, de nekem mindig ez maradsz, mert a törékeny kis szerethető lényed ezt sugallja ) illetve Balu ( mert mindenki Baluja vagy ) tegnap összekötötték életüket a barátaik és családjuk körében. Ezen az estén mi is jelen voltunk és végigkísértük, ahogyan lányból és fiúból, asszony illetve férfi válik .

Az esküvő a napraforgó témára épült, és meghatározó volt mind a dekorációban, mind a tortában is :)
A tortát "természetesen"én vittem és nagyon igyekeztem összehangolni minden részletét, hogy olyan lehessen, amiről álmodtak, vagy ha lehet, akkor még egy kicsit több is :)
A torták dekorációja karamell napraforgókból illetve élő virágokból állt össze . A napraforgó, mint virág nagyon hálás választás, mert vidám és elegáns egyben. A torták díszeként beragyogták a teret és vidámságot , frissességet sugalltak. Ízekben a kókuszos-amarettó, barackos-túró , csokoládé trilógia, gesztenyés-áfonya illetve a citrus-passiógyümölcs kombinációkat választottam nekik és persze néhány csokoládés cupcake sem maradhatott el :)
A burkolat az alkalomhoz illően fehér fondant volt, ami remek alapot nyújtott a virágoknak. A cukorgyöngyök alkalmiságot és  a virágok vidámságot sugalltak. Pont olyan szikrázó volt a tortaasztal minden részlete, mint az ifjú pár maga.
Jó volt látni , és átadni személyesen a tortákat. Látni az örömüket és érezni, hogy mennyire örültek neki. Kicsit segítettem nekik a torta bontásában is, bár nem szeretem én sem látni, amikor a torta bevégzi küldetését és a sok órai munka után lassan elmorzsolódik az összkép :)

Kedves Juditka és Balu !

Nagyon köszönöm, hogy a vendégetekként részese lehettem a házasságkötéseteknek és az azt követő lakodalomnak  :) Külső szemlélőként is érezhető , hogy mennyire egymásnak vagytok teremtve és mennyire egymásra vagytok hangolódva ! Kívánom, hogy ez az összhang maradjon meg kettőtök között örökre és legyen olyan a közös életetek, amilyennek megálmodtátok !
Ha olyan vidám lesz minden a hétköznapokban, mint a tegnapi estén, akkor nagy gond nem lehet  :)
Legyetek nagyon, nagyon boldogok !

Lengyel József


Nagyon köszönöm a helyszínen készült fotókat Németh Ádámnak, aki a fáradtsága ellenére is, a rendelkezésemre bocsájtotta a képeket ! Remek ember vagy és veled volt kerek ez a lakodalom !
Ádám munkái itt láthatóak.
Szeretném még megköszönni Mohos Julinak , hogy a segítségemre volt ismét és az élővirágos dekorációhoz minden segítséget megadott :) A győri Virágház munkái itt láthatóak.









  A kedvenc képem, mert bár éppen a munkám teszik tönkre :) de mégis annyira szépen teszik :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése