2014. július 10., csütörtök

Eszter és Norbi Nagy napja ! Személyes bejegyzés ...

Ritkán van olyan alkalom, amikor lehetőségem akad arra, hogy magam is láthassam a reakciót melyet a tortám kivált , de ennél is ritkább az az alkalom, amikor magam adhatom át a tortát.
Esküvői torta esetében szinte minimális az esély arra, hogy jelen lehessek az eseményen, mert a tanfolyamaim és az esküvők miatt szinte lehetetlenség megoldani.
Nem oly régen viszont sikerült személyesen begördítenem egy kollekciót az ifjú párnak.
No de ne rohanjunk ennyire előre, mert szeretném, ha minden fontos mozzanatát megoszthatnám veletek  Eszter és Norbi Nagy napjának :)




Azt hiszem életem egyik legcsodásabb érzése volt ez az ölelés, mert ebben benne volt minden ami a tortáért adható...



Esztert már jó néhány éve ismerem és mondhatom, hogy minden túlzás nélkül egy igazi kis angyalka .
Szerény természete és tüneményes jelensége azonnal leveszi az embert a lábáról és nem történhetett ez másként Norbival sem :)
Tökéletes párt alkotnak és külső szemlélőként is könnyen észrevehető az a harmónia ami kettejük között kialakult.
Még az év elején kerestek meg, hogy készítsem el a számukra az esküvői tortájukat és ennek minden részletében rám hagyatkoztak ...
Tudtam, hogy az esküvő a levendula jegyében lesz megrendezve épp ezért én magam sem szerettem volna kimaradni ebből a vonalból és igyekeztem megvalósítani  az elképzelésüket....pontosabban a sajátomat, amelyet nekik gondoltam :)
Bár a levendula sok szempontból a mániám lett az elmúlt években, de nem szerettem volna, ha a torta kissé elcsépelt lenne és csak a levendula jelenne meg rajta és Esztert ismerve Ő sokkal kifinomultabb és elegánsabb és talán egy picit színesebb is mint, hogy csak lila színben pompázzon a tortájuk ...






A torta végül a saját kis hangulatomból és érzéseimből fakadva pasztell színekben pompázott. A levendula mellett helyet kapott a rózsa és az ornithogallum is néhány frézia társaságában.
A Burkolat színe egy nagyon kellemes gyöngyházas csillogású beige lett, melyen a virágokat úgy helyeztem el, mintha egy tavaszi réten szedett virágcsokrot rendezgetnék...
A színeket csodásan kiemeli a moha-zöldes árnyalatú levélkék sokasága.
A szinteken körülfutó gyöngyök és a szaténszalag csillogása olyan eleganciát ad a tortának, hogy ezt nehezen lehetne felülmúlni....

A háromszintes központi torta köré egy kisebb zsúr tortát és néhány desszertet is rendeztem és így mint egy csendélet szépen harmóniát alkotnak.
A kísérő apróságokon változatosan jelennek meg a nagyobb tortán lévő virágok és a szalagok játéka is folytatódik.








Eszter És Norbi !

Nagy boldogság van a szívemben, hogy én lehettem az az ember aki ezt a kollekciót elkészíthette nektek ! Örömötökben osztozhattam és személyesen átadhattam nektek. Csodás pillanatokat élhettem meg veletek mind az esküvőn, mind a lakodalom alatt és hihetetlen élmény volt átadni nektek a tortát személyesen is !
Kicsit szentimentálisan ugyan, de szeretném elmondani, hogy hozzátok hasonló párral nagyon ritkán találkozom... Olyanok vagytok egymás mellett, mint akik megtalálták a másik pólusukat.
Ti ketten vagytok egyek és ez külső szemlélőként is látni !
Minden mozdulatotokban figyeltek a másikra és igyekeztek egymást segítve a közös jövő felé egy egy újabb lépést tenni.
Kívánom, hogy ez az összhang sokáig maradjon meg kettőtök szívében és mindannyiunk örömére ...no és a saját boldogságotokért őrizzétek meg a lángot  a szívetekben...


Nagyon nagy köszönet a csodás képekért : Németh Ádám-nak / Siebert Design Photography /
További képeit itt találjátok !
Köszönöm, hogy ennyire rugalmas voltál és a képeket a rendelkezésemre bocsájtottad .
Szívből ajánlom Ádámot nektek, mert emberileg és szakmailag is fantasztikus ember  !


Lengyel József

2 megjegyzés:

  1. Ezúton is szeretnénk megköszönni azt a csodálatos esküvői tortakollekciót, amellyel megkoronáztad a mi nagy napunkat! Igazán megható és nagyszerű emlékkép marad a számunkra, ahogy feltűnsz a terem bejáratánál és elindulsz felénk a tortával. Ahogy közeledtél, olyan szeretetet árasztott a tekinteted, hogy csak Rád tudtam figyelni, és biztos vagyok benne, hogy Te is láttad a szemünkben azt a boldogságot és hálát, amit mi akkor éreztünk. Lassan tudtam csak a tortára fókuszálni, ami nem is csoda, hiszen olyan gyönyörű és mozgalmas volt a látvány, hogy azt első pillanatra nem tudtam befogadni. Csak néztem a háromemeletes tortát, a zsúrtortát, aztán feltűnt, hogy desszert torták csoportja is helyet kapott a kollekcióban. Végül már el tudtam merülni a részletekben is, a virágdíszekben megláttam a levendulát, a rózsákat, fréziákat, lisianthusokat. Józsi, a tortáid egyértelműen művészi kategória, számomra felfoghatatlan, hogyan lehet ennyire valósághűen és tökéletesen megformázni a díszeket, megvalósítani az elképzeléseket. Jól döntöttünk, hogy Rád bíztuk a tortánkat, hiszen ilyen szépet mi magunk nem tudtunk volna megálmodni. A kollekcióban teljes mértékben visszaköszön a mi személyiségünk, a mi ízlésvilágunk. Boldog vagyok attól a tudattól, hogy ezt a csodát mi ihlettük. A kollekció teljes összhangban állt az esküvő dekorációjával, virágdíszeivel, mintha súgott volna valaki . A tortákon viszontláttuk a menyasszonyi csokor virágainak karamell változatát, finoman és elegánsan köszönt vissza a gyöngy- és a szaténmotívum. Nagyszerű érzés, ahogy minden önálló részlet egy nagy egésszé formálódik, mindent átölel a harmónia, a szeretet, a család és a barátság. Köszönjük Neked, Nektek, hogy ezzel a csodálatos kollekcióval fejeztétek ki jókívánságaitokat. Eszter és Norbi

    VálaszTörlés
  2. Drágáim :)

    Az élet folyton elsodor és egy véletlen folytán vettem észre a soraitokat...
    Amint olvastam, szinte visszarepültem az időben és újra átéltem a pillanatot amikor megpillantottalak benneteket a torták mögül . Boldog vagyok, hogy én készíthettem el a tortátokat és az emlék örökre megmarad !
    Lengyel József

    VálaszTörlés