2011. július 24., vasárnap

GYÜMÖLCSÖS MENYASSZONYI TORTA

A héten készítettem egy gyümölcsös  menyasszonyi tortát is . A tölteléke igaz csokoládés mousse torta volt ,de nem akár milyen. Az egyik a már sokak által ismert szedres mákos mousse töltéssel készült ,ami fehér csokoládé mousse  portóiban és konyakban párolt mákkal dúsítva és házi készítésű szederszósszal van  oltva  rétegenként. A másik szint 70 %-os belga csokis történet csokoládélikőrrel bolondítva . A harmadik szint tejcsoki mousse  krémlikőrrel spékelve ...... !  Szerintem nagyon finom lett mind ,biztos vagyok benne ,hogy egy morzsát sem hagytak belőle mára .A torták tetejét finom friss gyümölcsökkel pakoltam meg és zselézés után az oldalát fehér marcipánnal burkoltam. Kakaó-barna szatén szalaggal kötöttem körbe az oldalát és elegáns masnit kapott minden szintjére.Csokoládé ívekkel és spirálokkal nyerte el végleges formáját . Szerintem nagyon ötletes és elegáns megoldás ez is egy menyasszonyi tortára.



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és nagyon gusztusos! Hű, legújabb gasztronómiai-úticélom Győr! :)

    VálaszTörlés
  2. Meseszép........és a töltelék, nyami, összefut a számban a nyál:)

    Receptet is várunk (ha lehet)

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű és szemet gyönyörködtető látvány,remélem egyszer én is tudok majd ilyen csodaszépet készíteni:))

    A töltelékreceptek engem is érdekelnének:)))

    VálaszTörlés
  4. Na jó, mára elég a tortáidból, nem tudok több gyönyörűséget felfogni az agyammal...Milyen csodásak a töltelékek is!
    Új színfolt a blogod, nagyon élvezem olvasni (már egy napja :-))!

    VálaszTörlés