2016. december 25., vasárnap

Petra és Tomi esküvőjén jártam .

Egy igazi álomesküvővel zárhattam az idei évet, melynek két főszereplője egy olyan pár volt, akik igazán helyes emberek . Petra és Tomi már hosszú évek óta a törzsvendégeim és évente több alkalommal vagyok a családi ünnepeik részese a tortáim által. Régóta tervezett esküvőjük elhalasztódott a vőlegény karrierje végett és bár a nyári esküvőről le kellett mondjanak a Labdarúgó-Európa-bajnokság miatt, de egy csodás téli esküvő keretében mondták ki a boldogító igent .
A helyszín az öttevényi Földvári Chateau , csodás környezete volt és minden álomszerű köntösbe öltözött a menyasszony elképzelését dicsérve . Már tényleg évekkel ezelőtt beszélgettünk róla Petrával, hogy majd, ha az Ő esküvője lesz, akkor ott milyen torták és más finomságok lesznek, de most végre eljött az én időm és igyekeztem is mindent úgy elkészíteni, ahogyan azt Petra megálmodta ...




Mivel tényleg elég régóta ismerjük egymást és Petra ízlését ismerem, nem volt nehéz dolgom a tervezésben . Tudom, hogy hatalmas desszertasztalt álmodott a nagy napra, melyben sok apró finomság van és ezek közül mindenki megtalálhatja a maga kedvencét az est folyamán. Mivel az esküvő egyik alapszíne a rózsaarany és fehér volt , ezért a desszertasztal is ehhez igazodott.  Igyekeztem olyan ízeket alkalmazni, melyek beleillenek a koncepcióba és szép összhangot adnak végeredményül. Készült többek között, Ribizli mousse, ropogós kekszalapon, málnazselé bevonattal, Csokoládé desszert, az elmaradhatatlan Szedres-mákos mousse, Réteges málnahab, Pisztácia-vanília desszert  apró kekszek, Macaronok , Cake pop-ok ...












Az est legnagyobb fénypontja tortaügyileg : az esküvői tortakollekció átadása volt.
 Itt is minden a menyasszony egyéniségét és stílusát hivatott megjeleníteni . Több tortából álló kollekciót álmodtam meg a párnak, melyek burkolata fehér volt. A központi torta egy háromemeletes csodaság lett, melynek a felső szintjét rózsaarany árnyalattal fújtam. A cukorvirágok púder és fehér árnyalatokban díszítették a tortákat. Készítettem még desszerteket és néhány cupcake is díszítette a kollekciót.  Mivel a pár nagyon közel áll hozzám, szerettem volna én magam összekészíteni nekik a tortaasztalt .  Mikor nekiláttam  összeállítani az asztalt, boldog voltam, mert láttam, tudtam és éreztem, hogy boldogok lesznek és reményeim szerint sikerült elkészíteni Petra "álomtortáját "












Drága Petra és Tomi !

Köszönöm, hogy részese lehettem a "Ti Nagy Napotoknak ". Nagyon igyekeztem és nagyon sokat tervezgettem, hogy mi is legyen az, ami titeket méltón képviselne . Köszönöm azt a bizalmat, amit már évek óta kapok tőletek és igyekszem is ennek megfelelni, mert megérdemlitek :)
Petrám, azt el kell mondanom még, hogy hosszú évek óta  te vagy az a vendégem, aki ha csak belép az üzletbe azonnal mosolyt csal mindannyiunk arcára. Azt a szeretetet és boldogságot, amivel te fogadod a tortáimat és az a megbecsülés, amit kapok tőled , nekem nagyon sokat jelent !
Meg sem tudom számolni, hogy hányszor dolgoztam nektek már, de egyben nagyon reménykedem, hogy még többször lesz alkalmam a jövőben :)

Csodás pár vagytok és ezt az esküvőn mindenki láthatta is ! Nem csak a külsőségek és a látványosságok tették széppé, értékessé a napot, hanem ti magatok a jelenlétetekkel !Mindig is szerettem látni a párokat hogy a boldogságuk hogyan teljesedik be az esküvő napján, de nektek a szokásosnál talán egy kicsit jobban is örültem :) Szuper emberek vagytok és kedvesek a szívemnek, ezért nem is kívánhatok nektek többet annál, mint azt, hogy legyetek nagyon boldogok, szeressétek egymást hosszú éveken át és legyen minden olyan álomszerű a közös életetekben, mint ahogyan azt ti megálmodtátok ! Szerelmetek bizonyságaként pedig nem is lehetne szebb ajándék nektek, mint a kislányotok ...
Legyetek nagyon boldogok, szívből kívánom nektek!

Lengyel József

Köszönöm a csodás fotókat : Wed Over Hills ! Simon Teodóra és Rokolya Zsolt
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése