2014. február 6., csütörtök

Púderrózsaszín kollekció visszafogottan ...


Ismét egy kollekció, amit a kiállításokra kilátogatók már láthattak, de most bemutatnám nektek itt a blogon is személyesen :)
Púder színek ismét, de ezúttal púderrózsaszínben .
A szintek színátmenetben burkolva pasztell árnyalatokban pompáznak és a szintek alja keskeny szatén szalaggal lezárva.
A burkolatok elkészítése után, kezdetét vette az építkezés :) Szépen egymás mellé épültek a torták és  a szintek mint orgonasípok követték egymást ...
A virágdekorációban mindenképpen azt szerettem volna, ha karamell lesz, de nem a szokott bujasággal, hanem visszafogottan és elegánsan, érvényesülni hagyva a burkolatot...
Mire a kép összeállt teljes egészében  máris szerettem ezt a kollekciót :)
Köztudott, hogy nem szeretem a rózsaszínt, de tudva, hogy sokan szeretitek igyekszem mindig egy kicsit kedveskedni nektek.
Persze nem a megszokott rózsaszínnel, hanem fáradtabb, könnyebb árnyalatokban gondolkodva :)





Annak érdekében, hogy ez a kollekció igazán életre keljen készítettem egy fincsi mascarponés málna tortát is amiből egy szeletet  ki is vágtam, hogy láttassam a torta töltetét is ...
Színben és formában tökéletes volt a harmónia a számomra...

                             Fotó : Szalay Mona    www.szalaymona.hu

Ismét beigazolódott az az örök érvényű gondolatom is, hogy az indamintáim...kicsiny rajzolataim, amik a desszerteken jelentek meg olyan eleganciát és visszafogott finom vonásokat kölcsönöznek a tortáimnak és desszertjeimnek, amit mással nem nagyon tudok elérni.
Ettől is igazi Józsis lesz minden tortám, mert egy darabka a személyemből benne van :)

Már nem sok olyan torta maradt amit nem osztottam meg veletek itt a blogon, ha jól tudom akkor még kettőt nem mutattam meg nektek, de azokra is sort kerítek, lehet még a szabadságom alatt, mert kikapcsol a blog szerkesztése és az írás... és ugye a szabadság arra való, hogy azt tegyük ami jólesik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése