2013. március 31., vasárnap

Eljegyzési torta kicsit másként ....


Egy nagyon kedves vendégem, aki mondhatjuk átvitt értelemben még a kollégám is ( mert egy cégcsoporton belül dolgozunk) megkeresett, hogy az eljegyzésére készítsek egy tortát, ami személyre szabott és jelképezni tudja a közös életüket.
A formavilág adott volt, mert a könyvek( mivel könyvesboltvezető ) és farm téma( mivel a vőlegény saját gazdaságot vezet)  összemosódása kell megjelenjen...
Kinga arra gondolt, hogy legyen könyv alakú a torta és ezen jelenjen meg a gazdaság egy kis szeglete, de mivel szabadon garázdálkodhattam  így minden tervét jól átformáltam és rögtönöztem :)


Került a tortára minden ami a jövőjük lehet :)
A hirtelen rögtönzött állatok és tanyavilág mellett megmutattam Kingának, hogy a könyvei milyen sorsra vannak ítélve !
Jutott belőle minden jószágnak, még a kutya is kapott pár falatot belőle :)
Sokrétű könyvhasználatát bizonyítandó még ülőalkalmatosság gyanánt is használhatja kint a terepen :)
Persze nem tudtam megállni, hogy ne festegessek egy picikét és így a torta alját az új barátom alkalmazásával airbrush technikával és néhány ecsetvonással tettem csinosabbá...
A végeredmény nagyon egyedi és játékos lett. Kinga meglátván a tortát nem találta a szavakat és teljesen oda meg vissza volt a boldogságtól.
Én is boldog voltam , mert elmondta, hogy nem tudta mire számítson, de mégis valami hasonló személyes tortát képzelt el magának...


Vidám , mókás torta és remélhetőleg boldog élet és hasonló vidám pillanatok várnak a fiatalokra a jövőben is!
Én kívánom nekik, hogy így legyen és találják meg az életben mindazt ami élménnyé teszi az együtt töltött perceket és sikeres jövőt kovácsol a számukra....


A bárányok hallgatnak :)

Közös életük kicsiny részlete ahogyan én elképzeltem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése