2012. március 17., szombat

TRÓPUSI VIRÁG (HELICONIA)

A mai napra volt egy nagyon különleges még nem látott tortám, amit a győri ADAM&FLOWERS virágszalon tulajdonosának rendelt az édesanyja  fia születésnapjára.
Már korábban is rengeteg tortát készítettem a család számára, épp ezért szerettem volna valami különlegeset készíteni a számára.
Virágszalonos lévén mi más lehetett volna, mint egy virág ( mert a másik témát a motort, ami a hobbija már ellőttük a párja által rendelt tortán, amit előző nap kapott meg ) tehát különleges virágot szerettem volna neki készíteni, így esett a választás a heliconia virágra ( barátnője sugallatára ) ami egy férfias trópusi virág....
Kíváncsian vártam a készítést, mert még nem készítettem soha ilyet és mint olyan nem is ismertem és fogalmam sem volt hogyan álljak neki.
Megoldódott és magam sem hiszem első próbálkozásra sikerült és nem volt semmi gond vele.
Döntött fazonú Feketeerdő tortára került a csokor ami pasztell zöldes burkolatot kapott.
Lezárásként a narancs és zöld színekből készítettem hozzá masnit és szalagot amivel teljesebbé tettem a tortát.
Remélem sikere lett a tortának és szakmai szemmel is elfogadhatót alkottam :)





5 megjegyzés: