2012. március 14., szerda

SÖTÉTCSOKOLÁDÉ ÚJRATÖLTVE...




 Egy igazi különlegesség amit ma megosztok veletek! Hogy miért különleges?...hát sok szempontból az.....
Az első és legfontosabb az, hogy szívemnek kedves "kis"torta lett belőle, mire elkészült...órákig nézegettem, mire elkészült..nem is tudtam betelni vele, annyira megszerettem:)
A másik ok amiért különleges, hogy ennél a virágnál készítettem el az első spirál alakú közepet, cukorcseppekkel kombinálva!
Egy hirtelen jött ötletből készült el, mert be kell vallanom, hogy a torta a második próbálkozásra készült el ebben a formában.....
Az előző tortán bronz szalaggal és sárga virággal készítettem el, de mire elkészült nekem már nem tetszett és ezért szétszedtem és újragondoltam :)
A burkolat maradt a tortán, csak a sárga cukrot sötétbarna váltotta fel.
Nem akartam gazdagon díszíteni a tortát, de annyira elkapott a hév a munka alatt, hogy nem tudtam abbahagyni és igazi impozáns tortát készítettem a végére.
A torta formavilága abszurd módon dob sutba minden megszokást, és az óriás....már-már gigantikus méretű virágok csak tovább gömbölyítik ezt a vonalat.
A cukorcseppek sorba-rendezve a szintek alját lezáró spirálokon felöltöztetik a tortát és burkolt eleganciát kölcsönöznek neki.
Hatalmas , felhőkarcolókat idéző alkata mégis kecsesen, mint egy lágy fuvallat emelkedik a magasba, -s bár a virágok színei elég intenzívek az átlátszó cseppek a porzóban játékossá varázsolják azt.

 Nagyon büszke vagyok rá, hogy elkészült és úgy érzem, hogy ennél a tortánál változott ismét nagyot az ízlésem és új irányvonallal gazdagodtam azóta, ami befolyásolja az elkövetkezendő munkáimat is :)

Remélem nektek is tetszik a végeredmény...és ígérem megmutatom majd azt a tortát is amiből átalakult....






Külön köszönet Tóth Gábornak aki a képeket készítette nekem...nagyon hálás vagyok neki, hogy készséggel segít nekem a torták fotózásánál.....
Remélem még sokat dolgozunk együtt!!!

7 megjegyzés:

  1. Ismét megint egy nagyot alkottál,gratula hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos ez a virág! És a torta egészében is gyönyörű.

    VálaszTörlés
  3. Azt a mindenit,de gyönyörűek ezek a virágok.Nem tudok betelni a látvánnyal.
    Ismét egy gyönyörű torta!

    VálaszTörlés
  4. Ah de gyönyörű, és a virágok meseszépek.Mintha gyémánttal lenne díszítve!Gratulálok:)))

    VálaszTörlés
  5. Egyszerűen imádnivaló! Nagyon-nagyon jól néz ki ez a spirálos porzó a cukor cseppekkel!
    Tökéletes lett! :) És ez a mély barna, ahogy a karamell csillog, valami fantasztikus! Nagyon szép! Számomra ez az utóbbi idő kedvence! :) Le a kalappal, vagyis megemelem előtted a kalapom, Józsi! Gratula! :) Nem kis munka lehetett vele! De megérte! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! Azt a kis felső emeletet lekaphatnád nekem és fénypostával jöhet! :)

    VálaszTörlés