2012. március 2., péntek

MÁLYVA ÁRNYALATOK MOSTANÁBAN SOKADSZORRA ....



 Az elmúlt bejegyzéseimben számtalan rózsaszín tortát mutattam nektek és milyen érdekes a sors ma is egy ilyen tortát kellett készítenem...( nem ti rendeltétek titokban csak azért, hogy ismét egy rózsaszín tortám lehessen ? :)
A torta karamell torta volt és a burkolata fehér színt kapott, amin mályva árnyalatokból álló csokor omlik lefelé. A virágok a sajátos kis nyíló rózsáim lettek, de szerettem volna valamit ami összeköti a árnyalatokat és közelebb hozza őket egymáshoz, ezért készítettem néhány csíkos szalagot közéjük.....
A szalagok is mályva árnyalatúak lettek a szintek alján és az alsó szintre még egy kristálylánc is dukált, mert aki kapja az imádja a kristályokat és persze a rózsaszínt is ......
A végeredményt láthatjátok......., nekem egészen bejött mire elkészült és már egészen megbarátkoztunk én és a rózsaszín :D
Remélem nektek is tetszik a torta?





4 megjegyzés:

  1. Hűűűha! :) Ez nagyon szép Józsi! Csodásak a virágok és tökéletes a kivitelezés, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez is egy remekmü lett,gratula.

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus!!!!!!!!Cukrász akarok lenni?asszem..... :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csodás remekmű!!! Gratulálok hozzá!!!

    VálaszTörlés