2012. február 24., péntek

FEKETE ROMANTIKA.....


 Ismét egy fekete  virágokkal díszített torta kerül terítékre a mai bejegyzésemben....
Minden alkalommal amikor egy fekete tortát mutatok nektek, kissé összezizzenek, hogy na most majd biztosan kapok hideget-meleget, de mára már rájöttem, hogy engem ezért "is" szerettek, mármint a tortáimat!
A mai torta ismét egy szolidabb formátum, inkább elegáns mintsem hivalkodó....
A burkolat ebben az esetben is fehér, amit ezüstlüszterrel kezeltem. A virágok lettek feketék aminek a különlegessége a porzórész lett, ami fekete karamellmozaik lett. Olyan hatásuk van, mintha egy-egy kis szederszem lenne .
A torta oldalát ekrü szatén szalaggal zártam le és a széléhez fekete indamintát rajzoltam és ettől igazán elegáns és talán mondhato kissé magyaros beütésű lett...
Összességében  romantikus hatású ........bárki bevállalhatja , mert megtestesít mindent amiről az esküvői tortának szólni kell!
Imádom az indamintákat, mert semmihez nem hasonlítható eleganciát és hangulatot kölcsönöznek a tortának.
Remélem nektek is tetszik ez a kis szösszenet ......




2 megjegyzés:

  1. Ez a kis "szösszenet" csodálatos.Nagyon elegáns, a fekete indaminták fenségessé teszik,na és karamell virágok!!!!Imádom a fekete-fehér tortákat.

    VálaszTörlés