2012. február 8., szerda

BRONZ ÉS ARANY...AZAZ EGY IGAZI KASTÉLYHANGULATÚ TORTA


 Ha már esküvő és esküvői torta, akkor most mutatok nektek egy olyan tortát és helyszínt, ahol az összhang a maximumra lett állítva! A színvilág mi más is lehetne, mint az arany és ezüst, persze mindez ekrüvel megbolondítva! A pompa és a mérhetetlen gazdagság jellemzi a tortát. A karamellvirágok formavilága és színvilága, a csokrok gazdagsága  és a bibék kristályos csillogása arisztokratikus jegyeket visel. A pavilon hangulata és a torta teljesen egymásra hangolódott...szerintem teljes volt az összhang . Képeket sajnos nem tudok nektek mutatni, de az asztal terítéke, háromágú gyertyatartó , antik bútorok .....mind-mind hangulat és figyelemfelkeltő volt a kiállításon.
 A torta burkolata ekrü színt kapott, hogy visszakanyarodjak a tortához és aranyszínű virágokkal dekoráltam. Bronzosabb árnyalatú szirmokat és leveleket is használtam a készítés során a tökéletes végeredmény érdekében.....
A torták alját karamell szalagokkal tekergettem körbe így romantikusabb lett a hangulata, az alsó tortát viszont szatén szalaggal zártam le, így jobban illett a textúrák közé.
Ezt a vonalat erősítve csíkos és egyszínű karamell szalagokat is készítettem szertelenül tekeregve a virágok között légies játékot játszottak és eleganciával ruházták fel a végeredményt.
 Ez a torta tökéletes választás egy kastélyban tartandó esküvőre....nem véletlen, hisz az ihlette, de egy elegáns ( nem kastélyi) környezetbe is tökéletesen illik.
Ez egy tipikus, körasztalos-álomesküvő elmaradhatatlan fénypontja lehet....
Remélem nektek is tetszik a hangulata és a színvilága?




A képekért köszönet Tóth Gábornak ......:)

3 megjegyzés:

  1. Szeretem a zöldet, szeretem a fekete-fehéret, de ezt a tortát látva ismét erősödött bennem, hogy ez a meleg barnás bronzos árnyalat az enyém! Nekem külön tetszik, hogy idén karamellt használt az emeleteknél. Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Jahhhj, de meseszép...Imádom ezt a szalagot a torta körül és a virágok közepét és...és..az egész tortát!
    Örülök, hogy újra írtál! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem személy szerint nagyon tetszenek az olyan tortáid, ahol a szatén szalag mellett karamell szalagok is megjelennek. Szerintem így lesz a hatás tényleg tökéletes, mert egy kicsit megtöri a túl nagy tökéletességet és ettől lesz igazán meg az egyensúly. Legalábbis én így érzem. Valahogy ad neki egy rusztikus jelleget és imádom az ilyen hatást. :) Persze ez csak az én személyes érzésem és véleményem. De nekem az ilyen torták hordozzák igazán magukban az esküvő valódi mondanivalóját. S mindemellett azt is nagyon szeretem, hogy az éles, hegyes levelek, a karamell fémes csillogása, és a karamell szalag "spárgás" jellege ennyire jól egyensúlyban van a lágyabb (szatén szalagok, gömbölyű forma, szín) részekkel.
    Számomra ez egy tökéletesen megkomponált torta. :)
    Gratulálok hozzá! Nagyon-nagyon szép és nagyon-nagyon tetszik. :) És nagyon-nagyon ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés