2011. augusztus 16., kedd

KRISZTUSI KORBA LÉPVE :)

Engedjétek meg nekem, hogy ezúttal egy személyes bejegyzést tegyek, mert úgy érzem meg kell veletek osztanom az elmúlt vasárnap történéseit . Történt ugyanis, hogy augusztus 14.-én betöltöttem a 33. életévemet és ezen a napon soha nem tapasztalt mennyiségű jókívánsággal és üzenetekkel halmoztatok el . Meglepődve tapasztaltam, hogy mennyien gondoltak rám ezen a napon :)

Ennyi idősen az ember elgondolkodik mindazon ami vele történt és mi az amit elért az életének eddigi szakaszáig.(Na ne ijedjetek meg nem a halálomra készülök)
Hát én nem panaszkodhatok úgy érzem. Az elmúlt években szakmai és magánéleti sikerekben és kudarcokban , nem volt hiányom. 33 évem alatt teljesen megváltozott az életem. Távol kerülve  szüleimtől és húgomtól ,Győrött alapítottam családot . Lett: szerető feleségem, imádott gyermekeim és persze rengeteg barátom és mostanra blogos ismerősöm. Noha még csak egy hónapja csinálom ezt a blogot , máris majd 5000 oldalmegjelenítést és 48 rendszeres olvasót mondhatok magaménak. Köszönöm nektek :) Nagy kihívás ez nekem higgyétek el, ráadásul nem is olyan egyszerű dolog megoldani mindezt a mindennapok mellett. A jövőben ígérem még több érdekességet fogok majd veletek megosztani.

Születésnapjaimat nem igazán szoktam és szeretem ünnepelni, hiszen mit is ünnepeljen az ember az idő múlásán. Helyette sokkal fontosabb dolognak tartom gyermekeim születésnapjának ünneplését, hiszen ők még a fejlődés és a felnőtté válás küszöbén állnak. Boldogan, féltőn nézem mennyit változnak évről-évre.

Mint mondtam ez nem egy tortás bejegyzés és nem fogok tortacsodákat megosztani veletek, de szerettem volna leírni néhány gondolatot ami történt velem a "nagy " napon .A feleségemtől kapott tortának és a gyerkőceim énekének örültem a legjobban .A tortát lefényképeztem, de a feleségem nem engedte meg, hogy a blogra kirakjam, mondván nem való a tortáim közé. Bár a szerzői jog kötelez, de én mégis kirakom, legalább egy kis részletét ennek a tortának , amit életem párja sütött szerelemből nekem.



Végezetül köszönöm nektek még egyszer a sok üzenetet és, hogy ennyien gondoltatok rám  :)   
Még egy kép, ha már személyes bejegyzés, azokról akik a legfontosabbak nekem.



4 megjegyzés:

  1. Sok boldogságot ehhez a szép korhoz (is)!! Hidd el életed legszebb-legtermékenyebb-legaktívabb időszakát éled, élvezd minden napját.

    a tortád ínycsiklandó:) Gratulálok a családodhoz....és az új gyermekedhez(blog).
    várjuk az újabb szülötteket is itt:)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a jókívánságokat Juci :)
    Már attól tartottam, hogy elvesztettelek, olyan régen nem küldtél megjegyzést :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves József! Gratulálok a munkáidhoz, egytől-egyig gyönyörűek! Egyúttal utólag is nagyon boldog születésnapot kívánok! Rendszeres olvasóidat időközben tovább szaporítottam... :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm Pixie , megtisztelő a jelenléted, remélem nem okozom majd csalódást:)

    VálaszTörlés